اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی منطقه ویژه پارس خبر داد

گشایش پنجمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در بوشهر

رئیس روابط عمومی منطقه ویژه پارس از گشایش پنجمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در بوشهر خبر داد.

گشایش پنجمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حسین قربانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: منطقه ویژه پارس از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز است و از توانمندی بالایی برخوردار است.

وی افزود: معرفی توانمندی‌های این مجموعه اهمیت زیادی دارد و در این مسیر اهتمام می‌ورزیم.

رئیس روابط عمومی منطقه ویژه پارس از گشایش پنجمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با حضور بسیاری از شرکت‌های دولتی و بخش خصوصی در تاریخ چهارم الی هفتم آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر برگزار می‌شود.

قربانی با بیان اینکه صنعت نفت به عنوان موتور پیش برنده توسعه صنعتی در ایران و نقطه اتکای اقتصاد کشور جایگاه ویژه‌ای در برنامه‌ریزی‌های دولتمردان دارد تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه که محلی برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شرکت‌های دولتی و خصوصی در مقوله داخلی‌سازی تجهیزات و دانش فنی ساخت و طراحی پالایشگاه‌ها است، بتوانیم بیش از پیش به معرفی توانمندی‌های درون کشور بپردازیم.

وی اضافه کرد: معرفی پروژه‌های صنعتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش نفت و گاز، ایجاد زمینه مناسب برای انتقال تکنولوژی و دانش فنی، ارایه آخرین دستاوردهای فن‌آوری روز در حوزه نفت و گاز و توسعه اشتغال در عرصه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی از جمله اهداف برگزاری پنجمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بوشهر است.

رئیس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس افزود: این نمایشگاه در زمینی به مساحت 1800 مترمربع و در سالن اصلی نمایشگاه بین‌المللی بوشهر برگزار می‌شود و از ساعت 9 الی 14 نیز پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور معاون وزیر نفت، استاندار و اعضای کمیسیون انرژی مجلس خواهد بود که در پایان نیز به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه لوح تقدیری اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/2451/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول