اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل نفت و گاز پارس:

پارس جنوبی با همت متخصصان داخلی به قطب انرژی دنیا تبدیل شده است

مدیر عامل نفت و گاز پارس گفت: پارس جنوبی با همت متخصصان داخلی به قطب انرژی دنیا تبدیل شده است.

پارس جنوبی با همت متخصصان داخلی به قطب انرژی دنیا تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی‌اکبر شعبان‌پور چهارشنبه‌شب در نشست مسئولان و کارکنان پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز است و روز به روز شاهد پیشرفت بیشتر در این منطقه هستیم.

وی افزود: وزیر نفت تاکید بسیار زیادی بر توسعه و پیشرفت پارس جنوبی دارد و همه باید با جان و دل در این مسیر اهتمام ورزیم.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس خاطرنشان کرد: تمام روزهای کاری من در مجتمع گازی پارس جنوبی به لطف همدلی ویژه و آرمان واحد کارکنان این شرکت سرشار از خوشی و با خاطرات خوب همراه بوده است.

شعبان‌پور تصریح کرد: امروز این شرکت عظیم به شرکتی در تراز جهانی‌ تبدیل شده که این مهم مرهون تمام زحماتی است که به دست تلاشگران عاشق جهاد در این حوزه به ثمر نشسته است.

وی از پارس جنوبی به عنوان افتخاری بزرگ در کارنامه صنعت نفت ایران یاد کرد و ابراز داشت: آنچه طی سال‌های گذشته در این منطقه به اجرا درآمده نمادی از توسعه یافتگی و ترقی اندیشه بلند جوانان و بزرگمردانی است که با انگیزه‌ای مضاعف بالندگی صنعت نفت ایران عزیز را در عرصه‌های جهانی نشانه گرفته‌اند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به انگیزه و علاقه وافر خود به خدمت در صنعت نفت و گاز و کار جهادی در پارس جنوبی اشاره کرد و خطاب به جوانان حاضر در جلسه افزود: 10 سال دیگر مدیران فعلی نیستند و اداره این صنایع عظیم مستقیما به دستان شماست، پس اکنون خود را بیش از پیش آماده کنید تا شما که پشتوانه‌های نظام هستید برای ایران عزیز افتخاراتی دیگر بیافرینید.

مدیر عامل سابق مجتمع گازی پارس جنوبی گفت: زمانی که در اردیبهشت 1378 به منطقه پارس جنوبی آمدم تنها دیدم که یک عده انسان عاشق کار و جهاد اقتصادی آمده‌اند تا قطار توسعه را با کمک همدیگر به حرکت درآورند و اکنون پس از حدود 14 سال گذر از آن ایام تاریخی و طاقت‌فرسا، این منطقه بزرگ انرژی به پشتوانه تلاش بالنده غیورمردان ایران سربلند به قطب دانش، تکنولوژی، صنعت و انرژی تبدیل شده و کشورمان را در آستانه شکوفایی بزرگ اقتصادی قرار داده است .

وی یادآور شد: در اینجا هیچ مرزی میان شرکت‌های فعال در پارس جنوبی نیست و آنچه به پیش می‌رود همه و همه تلاشی برای آرمانی واحد به نام " سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران " است .

شعبانپور در پایان عنوان کرد: به دلیل علاقه وافرم به خدمت در نفت، با خودم عهد کردم که پس از بازنشستگی در پارس جنوبی هم هیچ پیراهنی جز با آرم صنعت نفت بر تن نکنم.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول