اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

دانش‌آموزان نرماشیری قربانی بی‌توجهی مسئولان

به دلیل عبور و مرور زیاد وسایل نقلیه سبک و سنگین از مرکز شهر نرماشیر و نبود پل هوایی و جاده کمربندی تاکنون جمعی از دانش‌آموزان جان خود را از دست داده و یا دچار مصدومیت شدید شده‌اند.

دانش‌آموزان نرماشیری قربانی بی‌توجهی مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، با توجه به اینکه شهر نرماشیر در امتداد جاده ترانزیتی کرمان به شرق کشور قرار دارد و اکثر روستاهای این شهرستان در حاشیه و دوطرف این جاده قرار دارند هر از چند گاهی شاهد وقوع حوادث دل‌خراش و تصادفات هولناک وسایط نقلیه با عابران پیاده هستیم.

رضا ترک‌آبادی عضو شورای شهر نرماشیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با توجه به عبور و مروز زیاد ماشین‌های سبک و سنگین در این مسیر باید مسئولان راه و شهرسازی در چندین نقطه از مسیر که جزو نقاط حادثه‌خیز شهرستان است، پل هوایی مخصوص عابر پیاده احداث کنند.

عباس حدادیان مدیر آموزش و پرورش نرماشیر گفت: در حادثه اخیر در روستای حسین‌آباد پشت‌رود دو دانش‌آموز در حال عبور از خیابان بودند که بر اثر برخورد با خودروی سواری پژو 405، یکی از دانش‌آموزان در دم جان سپرد و دانش‌آموز دیگر راهی بیمارستان شد.

حدادیان تصریح کرد: نقاط حادثه‌خیز در نرماشیر، روستاهای حسین‌آباد پشت‌رود، ضیاء‌آباد، حسن‌آباد، ده‌وسط، ارجمند و باقریه هستند که باید مسئولان راه و شهرسازی با ایمن‌سازی جاده‌ها و احداث پل‌های هوایی در این مراکز همکاری ویژه داشته باشند تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.

به گزارش فارس، به علت نبود جاده کمربندی در نرماشیر و عبور وسایل نقلیه سنگین از مرکز شهر در اوایل مهر ماه دانش‌آموز دیگری بر اثر برخورد کامیون با وی جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/80026/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول