اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمربندی دامغان اتفاق افتاد

مرگ 4 نفر در تصادف شدید پژو پارس با کامیون

وقوع یک فقره تصادف شدید در کمربندی دامغان، مرگ دردناک چهار نفر را رقم زد و دو مجروح بر جای گذاشت.

مرگ 4 نفر در تصادف شدید پژو پارس با کامیون

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از مرکز اطلاع‎رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان، رئیس پلیس راه استان سمنان امروز افزود: یک فقره تصادف فوتی در کمربندی دامغان به سمت شاهرود رخ داد.

علیرضا رضوی‎خبیر گفت: در این سانحه یک دستگاه پژوپارس به شدت با عقب یک دستگاه کامیون بنز برخورد کرد که علاوه بر واژگونی کامیون، متأسفانه چهار نفر از سرنشینان سواری نیز در دم فوت کردند.

وی با ابراز تأسف از وقوع این حادثه دلخراش، افزود: راننده که مردی 36 ساله بود به همراه دو بانوی 32 و 30 ساله و یک نوزاد دختر سه ماهه بر اثر این تصادف جان باختند.

رضوی‎خبیر از مصدومیت دو نفر دیگر از سرنشینان سواری پژو خبر داد و گفت: مصدومان برای مداوا از سوی نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

وی علت این تصادف شدید را بی‎توجهی راننده سواری به جلو اعلام و تصریح کرد: در بررسی سوابق پژوپارس مشخص شد خودرو دارای 15 میلیون و 600 هزار ریال خلافی است.

رئیس پلیس راه استان سمنان با هشدار به رانندگان برای رعایت قوانین و پرهیز از رانندگی طولانی مدت، خاطر نشان کرد: همان‎گونه که بارها توصیه کرده‎ایم، استراحت به‎ موقع قبل از رانندگی و یا زمانی که حالت خستگی و خواب آلودگی به راننده دست می‎دهد، در پیشگیری از این‎گونه سوانح تلخ و ناگوار بسیار مهم است.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول