اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن:

ارزش‌ها در ورزش ما کمرنگ شده است

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: ارزش‌ها در ورزش ما کمرنگ شده است و این موضوع انکارناپذیر است.

ارزش‌ها در ورزش ما کمرنگ شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سعید آذری بعد از ظهر امروز در سومین مجمع عالی بسیج ورزشکاران استان اصفهان که در تالار اجتماعات سپاه صاحب الزمان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: ورزش در کشور اسلامی ایران از دیرباز تاکنون، از زمان پهلوانی‌های پوریای ولی و تختی تا موفقیت‌هایی که حسین رضازاده و هادی ساعی کسب کردند آمیخته با ارزش و روحیه ولایت پذیری بوده است.

وی افزود: ورزشکاران ما پیوندی ناگسستنی با ولایت داشته‌اند و استفاده از نام ائمه اطهار در میادین بین‌المللی گواه این مطلب است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اضافه کرد: امسال همچون سال‌های گذشته قهرمانان و ورزشکاران بسیاری در مراسم عزاداری سرور شهیدان حضور داشتند که جا دارد این موضوع نیز انعکاس داده شود.

وی تأکید کرد: این در حالی است که گفته می‌شود ارزش‌ها در ورزش ما کمرنگ شده است، البته این موضوع انکار ناپذیر است چرا که بخشی از ورزش ما دچار ناهنجاری‌هایی شده است اما ورزشکاران اصفهانی همچنان به عنوان سردمداران ولایت مداری مطرح هستند.

آذری با بیان اینکه ورزش به خودی خود امر به معروف است، تصریح کرد: این موضوع آمیخته با آموزه‌های دینی ماست و تدوین مرامنامه‌ای که جنبه‌های دینی و ارزشی ورزش را مورد توجه قرار داده در نوع خود اقدامی ارزشمند است.

انتهای پیام/63020/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول