اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز با برگزاری مجمع انتخابات

رئیس جدید هیئت بوکس استان قم معرفی می‌شود

مجمع انتخابات هیئت بوکس استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیئت، با حضور رئیس فدراسیون این رشته امروز برگزار می‌شود.

رئیس جدید هیئت بوکس استان قم معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجمع انتخابات هیئت بوکس استان قم با هدف انتخاب رئیس جدید این هیئت از بین کاندیداهای حاضر در مجمع امروز با حضور رئیس فدراسیون بوکس کشورمان به انجام می‌رسد تا رئیس جدید این هیئت بعد از دوره سرپرستی مشخص شود.

همچنین در این مجمع مدیرکل، معاون توسعه ورزش و دبیر مجامع هیئت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز حضور خواهند داشت تا با رای‌گیری از اعضای واجد شرایط حاضر در مجمع، رئیس جدید هیئت بوکس استان قم به منظور بر عهده گرفتن ریاست این هیئت در چهار سال آینده شناخته شود.

مجمع انتخابات هیئت بوکس استان قم در حالی امروز با حضور رئیس فدراسیون بوکس در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار می‌شود که از حدود چهار ماه گذشته به دنبال پایان دوره ریاست محمد جعفری، این هیئت با حضور وی به صورت سرپرستی اداره شده است. 

همچنین انتخابات امروز در شرایطی با حضور ناطق نوری، رئیس فدراسیون بوکس برگزار می‌شود که در طول چهار سال گذشته این هیئت تنها یک رئیس را در راس کادر اجرایی به خود دیده است و تاکنون محمد جعفری این مسئولیت را بر عهده داشت.

بعد از پایان دوره ریاست جعفری در هیئت بوکس قم در سال‌جاری، وی به عنوان سرپرست در این هیئت مسئولیت پذیرفت تا بدین ترتیب منتظر هماهنگی فدراسیون بوکس کشورمان و اداره کل ورزش و جوانان برای برگزاری مجمع جدید انتخابات این هیئت شود. 

مجمع انتخابات هیئت بوکس استان قم در حالی امروز برای تعیین رئیس جدید این هیئت برگزار می‌شود که برای به دست آوردن سکان ریاست این هیئت در چهار سال آینده، باز هم محمد جعفری به عنوان تنها کاندیدای حاضر باید موفق به کسب رای اعتماد اعضای حاضر در مجمع شود. 

حضور در رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور از مهم‌ترین موضوعاتی است که در سال‌های اخیر به شکلی جدی مورد توجه رئیس این هیئت قرار گرفته زیرا در رده‌های سنی مختلف استعدادهای فراوانی در این رشته ورزشی در قم وجود دارند.

آخرین موفقیت بوکس قم به سال‌جاری و کسب سه مدال طلا و برنز از رقابت‌های‌ بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ارومیه باز می‌گردد اما بوکسورهای قمی در پیکارهای بوکس قهرمانی رده سنی جوانان کشور در اراک نتوانستند موفقیتی کسب کنند.

البته بوکسورهای قمی سال گذشته در پیکارهای بوکس قهرمانی رده سنی جوانان کشور که به میزبانی هیئت بوکس قم در سالن شهید حیدریان قم به انجام رسید توانستند برای نخستین بار فاتح مسابقات جوانان کشور بشوند و قم در چندین رقابت برون مرزی نیز مدال کسب کند که مهمترین آنها مدال برنز سیدعلی اکبر حسینی فرد از مسابقات قهرمانی آسیا در سال 88 و دو مدال طلای وی از رقابت های جام احمدکومرت در ترکیه در سال 87 و 88 به شمار می‌روند و البته چهره‌هایی همچون احسان خدایاری، محمد مردی، میثم کردنوکر و هاشم کلهری در سال‌های اخیر در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان عضو تیم‌های ملی بوده و به رقابت‌های جهانی و آسیایی اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/78002/ر40
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول