اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی:

لایحه بودجه مدیریت جامع دریاچه ارومیه باید تنظیم و تصویب شود

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی از تشکیل دومین جلسه دبیرخانه استانی مدیریت یکپارچه دریاچه ارومیه در سال‌جاری خبر داد و گفت: لایحه بودجه مدیریت جامع دریاچه ارومیه باید تنظیم و تصویب شود.

لایحه بودجه مدیریت جامع دریاچه ارومیه باید تنظیم و تصویب شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بیوک رئیسی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به وظایف دبیرخانه استانی مبنی بر بررسی وضعیت دریاچه و عملکرد سازمان‌ها و ادارات مسئول در طول سال اظهار کرد: محور فعالیت همه سازمان‌های مسئول، مصوبات 19 ماده‌ای هیئت دولت است که ملاک ارزیابی میزان توفیقات در نجات دریاچه ارومیه است.

دبیر استانی مدیریت یکپارچه دریاچه ارومیه با اشاره به ضرورت انتقال ریاست منطقه‌ای مدیریت یکپارچه دریاچه ارومیه به آذربایجان‌شرقی گفت: برابر مفاد برنامه، بایستی مدیریت منطقه‌ای دریاچه هر دو سال بین استان‌های آذربایجان‌غربی و شرقی در گردش باشد که با توجه به گذشت بیش از دو سال از مدیریت منطقه‌ای آذربایجان‌غربی و شدت آسیب‌های ناشی از خشکی دریاچه در استان، باید برای استفاده از ظرفیت و توان اجرایی ـ سیاسی استان، مدیریت آن به آذربایجان‌شرقی منتقل گردد.

رئیسی با اشاره به پیشنهادهای جدید طرح شده مبنی بر انتقال آب از سایر حوضه‌ها به دریاچه ارومیه گفت: در کنار بررسی طرح‌های جدید، باید برنامه‌های قبلی که حاصل سال‌ها کار کارشناسی است با جدیت پیگیری و مورد توجه قرار گیرد.

دبیر استانی مدیریت یکپارچه دریاچه ارومیه پیگیری تنظیم لایحه بودجه منطقه‌ای مدیریت جامع دریاچه، طرح بومی‌سازی مصوبات 19گانه در استان، ارائه برنامه اجرایی تامین سهم آب دریاچه از استان، جمع‌آوری دستاوردها و نتایج حاصل از همایش‌های استانی و نظارت بر برگزاری همایش‌های پیشنهادی را از مصوبات جلسه عنوان کرده و تاکید کرد دبیرخانه استانی وظیفه پیگیری و هماهنگی مصوبات و نظارت بر چگونگی انجام آن را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول