اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابرکوه:

ظرفیت‌های گردشگری ابرکوه مورد غفلت است

فرماندار ابرکوه گفت: با وجود پتانسیل‌های بالای گردشگری در شهرستان ابرکوه متاسفانه این منطقه مورد غفلت واقع شده است.

ظرفیت‌های گردشگری ابرکوه مورد غفلت است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، اسماعیل برزگرزاده، صبح امروز در نشست با استاندار یزد در ابرکوه با اشاره به پتانسیل‌های گردشگری ابرکوه از جمله قرار گرفتن در مسیر چندین استان و وجود طریق الرضا (ع) گفت: باید از این امکانات استفاده بهینه داشت.

وی عنوان کرد: حضور انبوه مسافران به‌ویژه در ایام نوروز در این شهرستان ضرورت توجه به زیرساخت‌های صنعت گردشگری را مورد تاکید قرار می‌دهد.

فرماندار ابرکوه با اشاره به این‌که نخستین اثر ثبت شده در فهرست آثار ملی استان یزد در ابرکوه قرار دارد، ادامه داد: قبل از انقلاب نیز ابرکوه به عنوان قطب گردشگری مطرح بود که مطالب روزنامه‌های آن زمان گواهی بر این مسئله است.

وی به ارگ شهرسب نیز اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از پتانسیل‌های گردشگری شهرستان این ارگ است که بسیاری آن را مشابه ارگ بم می‌دانند.

برزگرزاده خاطرنشان کرد: با آنکه هیچ امکانات خاصی برای در اختیار قرار دادن مسافران نداریم اما به واسطه این پتانسیل‌ها بسیاری از مردم کشور در بسیاری از موارد و از جمله عزاداری محرم به این شهرستان سفر می‌کنند.

انتهای پیام/2464/م10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول