اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بارش شدید باران در مازندران/ ادامه ناپایداری آسمان مازندران تا اواسط هفته جاری

بارش شدید باران از دقایقی قبل در مرکز استان مازندران شروع به باریدن کرد و ناپایداری هوای استان مازندران تا اواسط هفته جاری ادامه دارد.

بارش شدید باران در مازندران/ ادامه ناپایداری آسمان مازندران تا اواسط هفته جاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، با ورود سامانه بارشی از غرب استان مازندران از شب گذشته آسمان مازندران ابری و همراه با بارش پراکنده باران بود.

بارش شدید باران دقایقی قبل در مرکز استان مازندران شروع به باریدن کرد و همین مسئله باعث آبگرفتگی معابر شهری ساری و غافل‌گیری شهروندان ساروی شد.

این در حالی است که شهروندان ساروی در ساعات اولیه روز اول کاری هفته شاهد آسمان آفتابی و همراه با ابر بودند که در بعدازظهر با افزایش ابر شهروندان مرکز استان مازندران شاهد باران پراکنده و کاهش دما بودند.

بارش شدید باران باعث اختلال در رفت‌و آمد شهروندان ساروی در خیابان‌ها و ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های اصلی شد.

این در حالی است که از اوایل صبح امروز سامانه بارشی و باد شدید استان گیلان را در بر گرفت و از بعدازظهر وارد استان مازندران شد.

هواشناسی مازندران وضعیت هوای مازندران را تا سه‌شنبه هفته جاری ابری همراه با بارندگی، وزش باد و احتمال رعد و برق پیش‌بینی کرد و از افزایش ابر در غرب استان با رگبار پراکنده در اواسط هفته جاری خبر داد.

وضعیت دریا نیز بر اساس گزارش هواشناسی در مازندران مواج و طوفانی، سمت باد شمال‌غربی تا جنوب‌غربی و سرعت باد در مازندران شش تا 12 متر بر ثانیه است.

هواشناسی مازندران هوای امروز استان را نیمه ابری تا ابری به تدریج همراه با بارندگی و وزش باد اعلام کرده است.

بر اساس اعلام هواشناسی مازندران، وضعیت هوای مازندران در روز یکشنبه نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران است و مردم مازندران در روز دو‌شنبه شاهد هوای نیمه ابری در بعدازظهر و شب افزایش ابر در غرب استان با رگبار پراکنده روبه‌رو هستند.

همچنین هوای مازندران در روز سه‌‌شنبه ابری گاهی همراه با بارندگی پیش‌بینی شده است.

پیشینه دمای هوای امروز ساری با یک درجه کاهش نسبت به روز گذشته به 20 درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای امشب ساری نیز با یک درجه کاهش نسبت به شب گذشته به 11 درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

انتهای پیام/86003/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول