اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدا حضرت امام حسین (ع)

نمایشگاه‌های کتاب عاشورایی در لرستان برپا شد

به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالارشهیدا حضرت امام حسین (ع) نمایشگاه‌های کتاب عاشورایی در لرستان برپا شد.

نمایشگاه‌های کتاب عاشورایی در لرستان برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی لرستان ظهر امروز در آیین برپایی این نمایشگاه‌ها در خرم‌آباد در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه‌ها به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالارشهیدان حضرت امام حسین (ع) کتاب‌های مذهبی در سطح کتابخانه‌های عمومی استان برپا شده است.

تیمور احمدوند با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها با موضوع عاشورای حسینی در استان برپا شد، اظهار داشت: در این نمایشگاه‌ها کتاب‌های مرتبط با موضوع زندگی امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) وهمچنین واقعه کربلا به اعضای کتابخانه‌ها و عموم مردم معرفی می‌شود.

مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالارشهیدان حضرت امام حسین (ع) کتابخانه شهرستان چگنی به نام امام حسین (ع) نامگذاری شده که با توجه به اینکه نام کتابخانه‌های عمومی در شکل ظاهری و محتوایی خود باید نشان دهنده فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی باشد، به همین منظور تلاش می‌شود، تا نامگذاری کتابخانه‌ها براساس موقعیت جغرافیایی، فرهنگی، تاریخی، شخصیت‌های فرهنگی، علمی و دینی متاثر از حوزه فرهنگ و تمدن غنی ایرانی و اسلامی انجام شود.

انتهای پیام/2304/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول