اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در برنامه «هشت میلی‌متری»

رادیو نمایش امروز میزبان فیلم‌ساز قمی است

برنامه رادیویی «هشت میلی‌متری» که به سینمای کوتاه و تجربی اختصاص دارد امروز به صورت ویژه میزبان سعید نجاتی هنرمند قمی است.

رادیو نمایش امروز میزبان فیلم‌ساز قمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، برنامه رادیویی «هشت میلی‌متری» برنامه جدیدی از رادیو نمایش است که به سینمای کوتاه و تجربی اختصاص دارد.

آیتم‌های این برنامه گفت‌وگو با مسئولین سینمای جوان، فیلم‌نامه‌خوانی، گفت‌وگو با فیلم‌سازان سینمای جوان، معرفی کتاب، پخش موسیقی فیلم و آموزش فیلم‌سازی است که یک‌شنبه‌ها ساعت 21:30 و تکرار آن دوشنبه‌ها ساعت 15 از رادیو نمایش بر روی موج الف و ردیف 107,5 پخش می‌شود.

«هشت میلی‌متری» به تهیه‌کنندگی قاسم اورنگی، کارشناسی و اجرای احسان غفاری، هماهنگی و تولید هومان ملکی به روی آنتن می‌رود که در برنامه این هفته خود میزبان سعید نجاتی فیلم‌ساز جوان قمی است.

سعید نجاتی فیلم‌ساز جوان قمی است که با شرکت در بیش از 50 جشنواره ملی و بین‌المللی خوش درخشیده است و اکنون به مدرسی انجمن سینمای جوان دفتر قم و تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه سوره اهتمام دارد.

انتهای پیام/78005/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول