اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

«پاندورا» به بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم تهران راه یافت

فیلم تجربی «پاندورا» که به تازگی کار تولید و تدوین آن به پایان رسیده است در رقابتی تنگاتنگ در جشنواره بین‌المللی فیلم تهران به بخش مسابقه راه یافت.

«پاندورا» به بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم تهران راه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم «پاندورا» در سال 92 به کارگردانی سعید نجاتی به مدت سه دقیقه در قم به تولید رسیده است که پس از تولید به جشنواره بین‌المللی فیلم تهران ارسال شد.

در این فیلم تلاش شده است که تمامی استانداردها و تعاریفی که از یک فیلم تجربی در سطح جهان به صورت علمی مطرح است رعایت شود.

با توجه به تعاریفی که از فیلم تجربی وجود دارد در این فیلم، فیلم‌ساز با قواعد سینما به ظرافت بازی می‌کند و برداشت ذهنی خود را از دنیای اطرافش در قالب فیلم به صورت انتزاعی به نمایش می‌گذارد که سعید نجاتی برای تولید این فیلم تلاش کرده است به تمام این اصول پایبند باشد.

فیلم تجربی «پاندورا» نخستین کاری است که کارگردان آن پس از گذراندن دوره‌های گوناگون زیباشناسی و درس آموختن در محضر استاد الستی آن را تولید کرده است.

برای تولید این فیلم از کادری فنی و متخصص بهره برده شده و در این فیلم عادل افتخاری به عنوان تدوینگر و صداگذار توانسته است تاثیر شایانی در کیفیت این فیلم بگذارد.

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به مجید نجاتی به عنوان صدابردار، منصور حیدری به عنوان مدیر تصویربرداری و حسین زادمهر نیز به عنوان تصویربردار زیر آب، نام برد که به خوبی کارگردان را در تولید این فیلم یاری کردند.

کارگردانی و نویسندگی فیلم تجربی «پاندورا» را سعید نجاتی به صورت شخصی انجام داده است و محسن نیکو حرفیان و محمد سهرابی نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

انتهای پیام/78005/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول