اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره جهاد کشاورزی شادگان خبر داد

افزایش 50 درصدی کشت شلتوک در شادگان

رئیس اداره جهاد کشاورزی شادگان از افزایش 50 درصدی کشت شلتوک در مزارع این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد.

افزایش 50 درصدی کشت شلتوک در شادگان

حمید مطرودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان از افزایش 50 درصدی کشت شلتوک در مزارع این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: به دلیل تامین مطلوب آب برای آبیاری اراضی کشاورزی، امسال محصول کشاورزی شهرستان رشد خوبی را به همراه داشته است.

وی اضافه کرد: از دیگر دلایل این امر، عملیات آب و خاک صورت گرفته در زمین‌ها و تسطیح اراضی کشاورزی‌ست که به همت این اداره و کشاورزان محقق شده است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شادگان تصریح کرد: البته میزانی از شلتوک سال زراعی 91 _ 92 نیز به دلیل شوری آب دچار خسارت شده است که در این بخش کشاورزان نیاز به حمایت بیشتری دارند.

وی ادامه داد: با رایزنی‌های صورت گرفته با مسئولان استانی قرار است میزان خسارت‌های برآورد شده به کشاورزان شهرستان پرداخت شود.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شادگان با بیان اینکه در این شهرستان عمده محصول خرماست اضافه کرد: مطمئنا با تامین اعتباری مضاعف می‌توان بخش کشاورزی شهرستان را بیش از پیش فعال کرد تا آن دسته از شهروندان که تنها درآمدشان کشاورزی‌ست دچار رکود اقتصادی نشوند.

مطرودی با بیان اینکه همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به بخش کشاورزی است، ادامه داد: در همین زمینه مدیریت شهرستان آمادگی دارد همکاری لازم را با کشاورزان منطقه داشته باشد.

انتهای پیام/72001/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول