اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان سمنان خبر داد

نشت‎یابی بیش از 2 هزار کیلومتر از خطوط گازدار استان سمنان

رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان سمنان از انجام عملیات نشت‎یابی خطوط تغذیه و شبکه گازرسانی این استان در بیش از 2 هزار کیلومتر از خطوط گازدار استان سمنان خبر داد.

نشت‎یابی بیش از 2 هزار کیلومتر از خطوط گازدار استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سیدعبدالرضا زرگر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، از انجام عملیات نشت‎یابی خطوط تغذیه و شبکه گازرسانی این استان به طول تقریبی دو هزار کیلومتر از ابتدای سال 92 و با هدف حفظ و افزایش ضریب ایمنی شبکه گازرسانی خبر داد.

وی گفت: این عملیات توسط گروه‎های نشت‎یابی و با نظارت مستقیم بازرسی فنی این شرکت از فروردین ماه آغاز شده و هم‎اکنون نیز در حال اجرا است.

زرگر نشت‎یابی را از مهم‎ترین مسئولیت‎های واحد بازرسی فنی عنوان کرد و گفت: کاهش خطرات زیست محیطی، جلوگیری از هدر رفتن گاز و پیشگیری از بروز حوادث ناگوار از مزیت‎های پایش‎های دوره‎ای نشت‎یابی است.

رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان سمنان افزود: عملیات نشت‎یابی از کلیه تأسیسات و شبکه گازرسانی در حال بهره‎برداری به صورت سالانه و مستمر صورت می‎پذیرد.

وی ادامه داد: در صورت وجود هرگونه نشتی بالاتر از حد مجاز مراتب به تیم‎های تعمیراتی گزارش و به منظور جلوگیری از هرگونه آلودگی زیست محیطی و همچنین ایمن‎سازی خطوط و تجهیزات سریعاً نسبت به نشت‎گیری از آن‎ها اقدام می‎شود.

انتهای پیام/2249/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول