اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شهربابک در مجلس:

اصلاح‌طلبان افراطی اجازه دهند دولت کارش را ادامه دهد

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان افراطی اجازه دهند، دولت کارش را ادامه دهد.

اصلاح‌طلبان افراطی اجازه دهند دولت کارش را ادامه دهد

سردار حسین فتاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: اصلاح‌طلبان افراطی اجازه دهند، دولت کارش را ادامه دهد و چوب لای چرخ دولت نگذارند تا دولت در انجام کارهایش موفق شود.

وی عنوان کرد: از اصلاح‌طلبان می‌پرسم در کجای صحبت‌های روحانی دیده‌اند که وی گفته اصلاح‌طلبم یا کاندیدای اصلاح‌طلبان هستم.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: روحانی مطرح کرد، اصلاح‌طلب نیستم و اصولگرایِ اصلاح‌طلب هستم و شعار انتخاباتی وی راه‌اندازی دولت تدبیر و امید و اعتدال‌گرایی بود تا از افراط و تفریط فاصله بگیریم و وحدت ایجاد شود و نیروهای معتدل نظام در راس مدیریت‌ها قرار گیرند.

فتاحی تصریح کرد: روحانی مطرح نکرد که می‌خواهم نیروهای خوب انقلاب را قلع و قمع کنم، بلکه مطرح کرد که با کلید آمده‌ام نه با داس، پس چرا اصلاح‌طلبان افراطی نمی‌گذارند، روحانی برای نظام کار کند.

وی اذعان داشت: از اصلاح‌طلبان افراطی می‌خواهم که فشار روی دولت نیاورند و برای مدیریت استان کرمان گزینه نتراشند و مسئولان دلسوز نظام را قلع و قمع نکنند و موجب بدنامی دولت و روحانی نشوند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روحانی طرفدار فتنه‌گران و دنبال فتنه نبود، گفت: چرا نیروهای فتنه‌گر را به روحانی تحمیل می‌کنید، مگر نمی‌دانید، آنها قصد براندازی نظام را داشتند.

فتاحی افزود: تلاش برای براندازی نظام، کشتار مردم، به آتش کشیدن اموال خصوصی و عمومی مردم و مساجد، حمله به عزاداران در روز عاشورا، اهانت به عکس امام خمینی (ره)، رهبری و شهدا و توهین به افراد متدین و مومن، پایمال کردن خون شهدا و حق مردم و از صحنه خارج کردن ولایت‌فقیه در پرونده فتنه‌گران است.

وی با بیان اینکه امروز تندروهای اصلاح‌طلب می‌خواهند در راس استان کرمان قرار گیرند، گفت: اگر این افراد به کار گماشته شوند، قطعا فتنه آینده هم رقم می‌خورد، ما با تمام توان از این امر جلوگیری می‌کنیم که به اصحاب و طرفداران فتنه مسئولیت داده نشود.

فتاحی خاطرنشان کرد: ما از نیروهای معتدل از هر جناحی باشند و همچنین از اعتدال‌‌گرایی و دولت روحانی حمایت می‌کنیم تا مشکلات موجود از جمله تورم، بیکاری و گرفتاری‌های مردم برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه ما نمایندگان مجلس هرگز چوبی لای چرخ دولت نمی‌گذاریم، بیان داشت: دولت فقط به شعارهای خود عمل کند و میدان را به فتنه‌گران 87 و 88 ندهد که قصد براندازی نظام را داشتند.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر نمایندگان مردم حق دخالت برای انتخاب استاندار کرمان را ندارند، پس آنهایی که هیچ مسئولیتی ندارند، حق دخالت دارند و می‌خواهند، استاندار انتخاب کنند.

فتاحی عنوان کرد: ما نماینده مردم هستیم و مردم به ما رای دادند و مجلس در راس امور است و باید پیشگیری کند و ما از این امر پیشگیری می‌کنیم که کار خلافی صورت نگیرد و کسی نیاید که در قدرت قرار گیرد و بعد از انجام خرابکاری برای عزل وی اقدام کنیم.

وی پیشگیری را یکی از ابعاد نظارت دانست و اذعان داشت: آیا وقتی می‌بینیم، فتنه‌گران برای انتخاب استاندار کرمان بر روحانی هجوم آورده‌اند، نباید حرف بزنیم؟

فتاحی افزود: آدم‌هایی که می‌توانند از همه گروه‌ها استفاده کنند را ما نباید معرفی کنیم، آن وقت آقایانی که این طرف و آن طرف خزیده بودند، حالا آمده‌اند و می‌خواهند، گزینه معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه روحانی به دنبال تعامل دولت با مجلس است، تصریح کرد: روحانی برای انتخاب استانداران خواستار نظر نمایندگان، ائمه جمعه و روحانیت شده است.

این نماینده مجلس خطاب به اصلاح‌طلبان افراطی ابراز داشت: شما  چه کاره هستید و کجای کار بودید که رای مردم را مصادره می‌کنید و شما می‌خواهید، قوه مجریه را تبدیل به قوه‌ای‌ کنید که نتواند کار کند و می‌خواهید دولت را با قوه مقننه و قوه قضائیه درگیر کنید.

فتاحی ادامه داد: شما که به غیر از توسعه سیاسی به هیچ چیز اعتقاد نداشتید و هشت سال به غیر از توطئه سیاسی کاری نکردید و هر چه ائمه جمعه هشدار می‌دادند، توجه نمی‌کردید، حالا دوباره می‌خواهید، همان کارها را انجام دهید.

وی با بیان اینکه ما نمایندگان در احقاق حق مردم کوتاهی نمی‌کنیم، گفت: گزینه‌های ما نسبت به سایر گزینه‌های مطرح شده معتدل‌تر هستند با تمام گروه‌ها می‌سازند و از همه گروه‌ها استفاده می‌کنند و تجارب زیادی هم دارند.

انتهای پیام/80019/س40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول