اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر رامهرمز:

رامهرمز نیازمند توسعه است

رئیس شورای شهر رامهرمز گفت: از مسئولان استانی انتظار می‌رود توجه بیشتری به این شهرستان داشته باشند زیرا که رامهرمز نیازمند توسعه است.

رامهرمز نیازمند توسعه است

احمد پیروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: شورای شهرستان متشکل از شورای بخش‌های تابعه و شهر رامهرمز است که نمایندگان شورای بخش‌های ابوالفارس، رود زرد، سلطان آباد و بخش مرکزی و نماینده شورای اسلامی شهر در این شورا عضویت دارند.

وی ادامه داد: حوزه اختیارات و وظایف شورای شهرستان، رسیدگی به مشکلات و همکاری با شورای شهر، روستاها، دهستان‌ها و بخش‌های تابعه است.

رئیس شورای شهرستان رامهرمز تصریح کرد: با توجه به برخی مشکلات که در بخش‌های مختلف کشاورزی، عمران، درمانی و سایر امور در سطح شهرستان وجود دارد تلاش خواهیم کرد با تعامل مضاعف با همه مسئولان و ادارات و هماهنگی با شوراها، زمینه را برای رفع مشکلات مردم و توسعه شهرستان فراهم کنیم.

وی ادامه داد: رامهرمز با دارا بودن بیش از 120 هزار نفر جمعیت شهری و روستایی و برخورداری از چهار بخش و 190 روستا نیازمند توسعه در تمام زمینه‌ها بوده و این امر جز با تلاش و تعامل همه مسئولان شهرستان میسر نمی‌شود.

پیروز در پایان ضمن درخواست از مسئولان شهرستانی در راستای رسیدگی به مشکلات مردم و طرح تکریم ارباب رجوع، از مسئولان استانی خواست توجه بیشتری به این شهرستان داشته باشند زیرا که رامهرمز نیازمند توسعه است.

انتهای پیام/72012/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول