اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صنعت‌، معدن و تجارت جنوب کرمان:

سرمایه‌گذاران معدنی جنوب کرمان حمایت می‌شوند

مدیرکل صنعت‌، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: سرمایه‌گذاران معدنی جنوب کرمان حمایت می‌شوند.

سرمایه‌گذاران معدنی جنوب کرمان حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمود اسکندری عصر امروز در نشست بررسی مشکلات معادن شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد، اظهار داشت: قانون صراحت دارد که اگر کسی در منطقه‌ای معدنی به ثبت رساند، وظیفه نهادهای حاکمیتی حمایت از آن است.

وی افزود: در زمینه معادن در جنوب کرمان تا حدی با تنش‌های محلی مواجه هستیم از آن جمله اینکه داشتن معدن هزینه‌های متعددی نیاز دارد که در این زمینه نیاز است، دید مادی را کنار بگذاریم.

اسکندری با بیان اینکه کسی که سرمایه‌گذاری معدنی می‌کند باید مورد حمایت قرار بگیرد ممکن است اکتشافی که ثبت می‌شود، ذخیره قابل توجهی نداشته باشد و سود برخی معدن قابل توجه نیست، تصریح کرد: سرمایه‌گذاران فرآوری معادن را در منطقه انجام دهند و بنابر‌این نیاز است که در این راستا کارخانه د‌ر منطقه راه‌اندازی شود تا موجب اشتغالزایی د‌ر منطقه شود.

ولی‌محمد مشایخی، فرماندار شهرستان عنبرآباد نیز در این نشست اظهار داشت: جنوب کرمان دارای ظرفیت‌های خاص معدنی و صنعتی است.

وی افزود: بحث فرآوری دغدغه همه مردم است اگر فرآوری محصولات معدنی انجام شود موجب پیشرفت و توسعه منطقه می‌شود و در راستای اشتغالزایی برای جوانان تحصیلکرده منطقه باید از نیروهای بومی استفاده شود.

مشایخی با بیان اینکه جنوب کرمان از مناطق امن برای سرمایه‌گذاران است که در این زمینه دغدغه‌ای برای آن‌ها وجود ندارد، تصریح کرد: مسئولان جنوب کرمان تمام توان خود را برای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به کار گرفته‌اند.

انتهای پیام/80002/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول