اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری ساری:

طرح جامع تبلیغات محیط شهری به ‌زودی ارائه می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری ساری با تاکید بر ضرورت ساماندهی تبلیغات محیط شهری و پرهیز از تبلیغات در هر شکلی و در هر مکانی گفت: کمیته‌ای در حال تهیه طرحی به‌منظور ساماندهی تبلیغات محیط شهری است.

طرح جامع تبلیغات محیط شهری به ‌زودی ارائه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی مرکز امور رسانه شهرداری ساری، حسن کلانتری در پاسخ به این سئوال که چرا با تبلیغات افسار گسیخته کنونی که سبب زشت شدن منظر شهری شده است مقابله نمی‌کند اظهار داشت: بیش از همه شهرداری ساری خود منتقد این شرایط است و به‌همین دلیل کمیته‌ای متشکل از چند واحد شهرداری و کارشناسان و خبرنگاران ایجاد کردیم.

کلانتری بیان داشت: تصمیم داریم تا با پایان دادن به وضعیت کنونی تبلیغات محیط شهری را چنان مهندسی کنیم که نه تنها از زیبایی شهر نمی‌کاهد بلکه سبب افزایش جلوه‌های بصری شود.

معاون خدمات شهری شهرداری ساری انباشت غیرقابل قبول خاک و نخاله در نقاط مختلف شهر را مورد توجه قرار داد و با اشاره به مشکلات فراسو از جمله بالا بودن نرخ زمین برای خرید مکانی ثابت برای حمل و دفن نخاله‌ها افزود: با این همه محیط مناسبی را پیدا کردیم و در حال رایزنی هستیم تا هر چه زودتر این معضل را برطرف کنیم که انتظار شهرداری از مردم آن است که در این پیوند با ما همکاری لازم را داشته باشند.

کلانتری تصریح کرد: شهروندان باید بدانند نخاله‌های ساختمانی هم نوعی زباله هستند و همان‌گونه که حاضر نیستند زباله‌ها در محل زندگی‌شان باشد باید برای جابه‌جایی خاک و نخاله‌ها هم کمال همکاری را به‌عمل آورند.

وی به تشکیل یک کمیته با حضور چندین دستگاه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: به‌زودی این کمیته بر جمع‌آوری و مقابله با انباشت خاک و نخاله اقدامات مقتضی را انجام می‌دهد.

معاون خدمات شهری شهرداری ساری در پاسخ به سئوالی درباره تعویض سطل زباله‌های 700 لیتری موجود در سطح شهر به خرید 500 عدد سطل زباله اشاره کرد و افزود: به تدریج سطل‌های جدید جایگزین سطل‌های فرسوده می‌شوند.

کلانتری در پایان به لزوم کسب آمادگی هر چه بیشتر همکاران در مقابله با حوادث غیرمتقربه و از جمله سیلاب پرداخت و گفت: در همین ارتباط یک دوره کلاس آموزش مدیریت سیلاب شهری به مدت 16 ساعت برگزار شد که شاهد استقبال خوب همکاران حوزه معاونت و اعضای ستاد سیل بودیم.

انتهای پیام/2296/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول