اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 11 کرج خبر داد

احداث ایستگاه آتش‌نشانی در منطقه 11 کرج

شهردار منطقه 11 کرج گفت: در چند روز آینده عملیات اجرایی طرح احداث ایستگاه آتش‌نشانی با برگزاری مراسم کلنگ‌زنی آغاز خواهد شد.

احداث ایستگاه آتش‌نشانی در منطقه 11 کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین عطایی بعد از ظهر امروز در بازدید میدانی از برخی پروژه‌های عمرانی در این منطقه اظهار داشت: منطقه 11 کرج از داشتن ایستگاه آتش‌نشانی محروم است.

وی ادامه داد: عدم وجود یک ایستگاه آتش‌نشانی در این منطقه یک ضعف محسوب می‌شود لذا باید با در نظر گرفتن اهمیت موضوع این مهم هرچه سریعتر در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول افزود: منطقه 11 کرج به دلیل داشتن باغات باید بسیار مورد توجه قرار گیرد لذا باید تمهیدات اساسی به منظور ایمنی این باغات اندیشیده شود.

عطایی تأکید کرد: در این راستا هم‌اکنون مراحل مطالعاتی ایجاد ایستگاه آتش‌نشانی در جاده مخصوص تهران – کرج انجام شده است.

به گفته وی برای احداث ایستگاه آتش‌نشانی در خیابان برق کلاک پایین، مراحل مطالعاتی و پیگیری‌های لازم به عمل آمده و همچنین پیمانکار اجرای طرح نیز مشخص شده است که در چند روز آینده عملیات اجرایی طرح، با برگزاری مراسم کلنگ‌زنی آغاز خواهد شد.

عطایی یکی از مهمترین دلایل ایجاد ایستگاه آتش‌نشانی در این منطقه را وجود مشاغل پرخطر در حاشیه جاده مخصوص دانست و افزود: وجود مشاغلی که در معرض خطر آتش‌سوزی‌های سنگین و مخرب قرار دارند مهمترین دلیل برای ایجاد این مهم است.

وی خاطرنشان کرد: با احداث و شروع به کار ایستگاه آتش‌نشانی خیابان برق، محدوده‌های کلاک پائین، جاده مخصوص، شهرک طالقانی و شهرک احمدیه زیر پوشش ویژه و مستقیم قرار می‌گیرند که بر اثر آن امدادرسانی سریع‌تر و با حجم پشتیبانی بسیار بیشتری انجام می‌شود.

انتهای پیام/2302/غ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول