اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان آتشنشانی قم خبر داد

استقرار تیم‌های آتشنشانی در اطراف حرم حضرت معصومه(س)

مدیر عامل سازمان آتشنشانی شهرداری قم از استقرار تیم‌های آتشنشانی در تاسوعا و عاشورای حسینی در اطراف حرم حضرت معصومه(س) خبر داد.

استقرار تیم‌های آتشنشانی در اطراف حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفری با اشاره به فعالیت‌های سازمان آتشنشانی و خدماتی ایمنی شهرداری قم در ایام محرم بیان کرد: نیروهای این سازمان در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان در سطح شهر به ویژه اطراف حرم مطهر، خیابان‌های منتهی به حرم و مسیر حرکت دسته‌های عزاداری حضور دارند.

وی بیان کرد: در تاسوعای حسینی نیروهای این سازمان با 6 دستگاه موتورسیکلت آتشنشان مجهز به دستگاه AFT و 10 دستگاه خودرو حضور داشته و در روز عاشورا با توجه به افزایش جمعیت حاضر خیابان‌ها و معابر منتهی به حرم مطهر بر توان عملیاتی و امدادی افزوده می‌شود.

مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به استقرار خودروهای آتشنشانی در محل برگزاری مراسم‌ هیئت‌های عزاداری بیان کرد: در طول شب‌های گذشته نسبت به استقرار خودرو آتشنشانی در جوار مجتمع امام خمینی محل برگزاری هیئت‌ رزمندگان اسلام، ورزشگاه حیدریان محل برگزاری مراسم هیئت خادم الرضا، حسینیه شهدا محل برگزاری مراسم هیئت فاطمیون و محل برگزاری هیئت کهف العباس اقدام شده و در زمان برگزاری مراسم‌ تا پایان مراسم خودروی آتشنشانی مستقر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به لطف خدا در طول شب‌های گذشته در هیئت‌ها، تکایا، حسینیه‌ها و... شاهد بروز حادثه و مشکلی نبوده‌ایم.

جعفری با اشاره به اجرای مراسم نمادین آتش زدن خیمه‌ها در روز عاشورای حسینی بیان کرد: با مسئولان این هیئت‌های مذهبی هماهنگی‌های لازم در زمینه دور کردن افراد، خودروها و وسایل قابل اشتعال از محل آتش زدن خیمه‌ها انجام شده است.

وی اضافه کرد: همچنین با حضور ماموران آتشنشانی پس از آتش زدن خیمه‌ها برای جلوگیری از بروز حادثه نسبت به اطفا اقدام می‌شود.

انتهای پیام/2258/ل/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول