اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری گرگان خبر داد

ساماندهی حمل خاک، نخاله و فاضلاب گرگان

سرپرست شهرداری گرگان از ساماندهی حمل خاک، نخاله و فاضلاب شهرستان گرگان خبر داد.

ساماندهی حمل خاک، نخاله و فاضلاب گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابراهیم کریمی بعد از ظهر امروز در جمع کارشناسان شهرداری گرگان اظهار داشت: طبق قرارداد منعقد شده در سال‎های گذشته و انعقاد قرارداد مجدد به مدت دو سال با شرکت تعاونی کمپرسی‎داران خود راننده گرگان، خاک‌برداری، گودبرداری، تخریب ساختمان، آواربرداری و جلوگیری از تخلیه غیرمجاز خاک، نخاله و فاضلاب توسط شهروندان و خودروهای حامل خاک و نخاله و فاضلاب در محدوده شهر گرگان و کل معبر هزارپیچ ساماندهی شد.

وی تصریح کرد: اقدام قانونی برای مجازات متخلفان از طریق مراجع قضایی با همکاری شهرداری و تسطیح محل تخلیه خاک و نخاله در تپه زباله قدیم و نگهداری از معبر و جلوگیری از تخلیه خاک و نخاله و فاضلاب در مسیر تپه زباله قدیم و مسیر گردشگری هزارپیچ به گونه‎ای که هیچ‌گونه اختلالی در تخلیه پیش نیاید، صورت پذیرفت.

سرپرست شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: ناظرین این طرح، روسای خدمات شهری مناطق و مسئولان نواحی شش‌گانه شهرداری هستند که موظف به کنترل و نظارت شبانه‎روزی تمام فعالیت‎های شرکت بوده و نظارت عالی بر عهده معاونت خدمات شهری و فضای سبز شهرداری گرگان است.

2125 مترمربع زیرسازی و آسفالت در محدوده شهرداری منطقه یک

سرپرست واحد عمران منطقه یک شهرداری گرگان نیز در این جلسه از زیرسازی و آسفالت در باند شمالی بلوار نیایش، حدفاصل خیابان دانشگاه آزاد اسلامی تا کوی شهریار به مساحت دو هزار و 125 متر مربع خبر داد.

نوید نظری گفت: به منظور بهبود در تردد شهروندان و در ادامه پروژه بلوار نیایش، زیرسازی و آسفالت در محدوده منطقه یک انجام شد.

انتهای پیام/2307/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول