اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عملیات سپاه سراوان خبر داد

برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل در سراوان

معاون عملیات سپاه سراوان در جمع دانش آموزان حوزه شهید فهمیده گفت: رزمایش پدافند غیرعامل با حضور دانش آموزان در شهرستان سراوان برگزار شد.

برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل در سراوان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، علیرضا سرگزی اظهار داشت: رزمایش پدافند غیرعامل با حضور دانش آموزان حوزه شهید فهمیده شهرستان سراوان برگزار شد.

معاون عملیات شهرستان سراوان هدف از برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل را ارتقاء آگاهی و آمادگی دانش آموزان برای کم اثر نمودن حملات هوائی، موشکی، آموزش اولیه نحوه مواجهه با حملات احتمالی دشمنان، فرهنگ سازی موضوع پدافند غیرعامل در بین دانش آموزان و فرهنگیان خواند  و افزود: از آنجایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچگاه با ستمگران در سازش نیست لذا ایجاب می‌کند که هوشیاری لازم را داشته باشیم و با حفظ آمادگی لازم، به گونه‌ای عمل کنیم تا دشمن حتی فکر انجام هرگونه دهن کجی را نیز از سر بدر کند.

سرگزی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اذعان داشت: دفاع جزئی از هویت یک ملت زنده است، هر ملتی که به فکر دفاع از خود نباشد و خود را آماده نکند در واقع زنده نیست.

انتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول