اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داوران ناخودآگاه به ضرر ما سوت می‎زنند

تابش: چرا پرسپولیسی‎ها هیچ موضوعی را اثبات نکردند

قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: پس از صحبت‎های علی دایی داوران ناخودآگاه به ضرر ما سوت می‎زنند.

تابش: چرا پرسپولیسی‎ها هیچ موضوعی را اثبات نکردند

مسعود تابش امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به کیفیت لیگ اظهار کرد: در رقابت‎های این فصل لیگ، کیفیت چندان بالایی را از تیم‎ها شاهد نبودیم و تنها این حساسیت بازی‎ها بود که در نیم‎فصل اول بالاتر رفته بود.

وی تصریح کرد: به دلیل 16 تیمی شدن لیگ، طبیعی است که حساسیت‎ها بالاتر می‎رود و این حساسیت‎ها کیفیت لیگ را پایین‎تر می‎آورد و ربطی به تیم خاصی ندارد و بسیاری از کارشناسان نیز به این موضوع معترف هستند در صورتی‎که پیش از آغاز رقابت‎های جام جهانی انتظار این است که کیفیت بالاتری را از تیم‎های لیگ شاهد باشیم.

قائم مقام باشگاه سپاهان در مورد دلایل پایین آمدن کیفیت لیگ ادامه داد: دلیل این موضوع استرس‎ها و فشارهایی است که به تیم‎ها وارد می‎شود و تیم‎هایی مانند سپاهان که همیشه در کورس قهرمانی قرار دارند با یک تساوی و شکست به طور طبیعی تحت فشار قرار می‎گیرند و این فشارها روح و روان بازیکنان را به هم می‎ریزد.

وی گفت: در مطبوعات زیاد خوانده می‎شود که تیم ما دچار بحران شده و زلزله به این تیم آمده است در صورتی‎که ما در داخل باشگاه نه بحران و نه زلزله‎ای داریم، یک روز بازیکن ما احساساتی شده و اعتراض کوچکی می‎کند اما همین موضوع آنقدر بزرگ می‎شود که نهایت ندارد در صورتی‎که این موضوعات در فوتبال دنیا امری طبیعی است.

تابش با بیان اینکه سپاهان سیستم و برنامه دارد و به صورت شخصی اداره نمی‎شود تاکید کرد: مگر تیم ما چند امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و در سیستم سه امتیازی این فاصله به راحتی قابل جبران است و صدر در صد هم به قهرمانی امیدواریم و هیچ بحرانی نیز ما درون باشگاه نداریم.

وی ادامه داد: قبول داریم برخی نتایج ما مورد قبول خود ما و کادر فنی تیم نبوده اما واقعیت این است که پس از بازی پرسپولیس و سپاهان که آن مسائل و حواشی بوجود آمد یک مقدار داوری‎ها به صورت ناخودآگاه و ناخواسته به ضرر سپاهان شد چراکه همه ما انسان و تابع احساساتیم و به صورت ناخودآگاه به طور مثال در توپ‎های 50-50 داوران به سود تیم مقابل سوت می‎زنند.

قائم مقام باشگاه سپاهان اضافه کرد: پس از صحبت‎های علی دایی پس از بازی سپاهان و پرسپولیس جو بسیار بد و سنگینی در فوتبال کشور علیه داوران به راه افتاد، جمله غش کردن معروف شد و داوران ناخودآگاه قصد دارند به گونه‎ای قضاوت کنند که کسی به آنها نگوید غش می‎کنند.

وی گفت: موضوع آب‎های مشکوک سال گذشته مطرح می‎شود و رسانه‎ها نیز به آن دامن می‎زنند در صورتی‎که همگان می‎دانند کوچکترین مسائل را خود تیم‎های مهمان فراهم می‎کنند و از آب و غذا گرفته تا اسکان تیم برعهده باشگاه مهمان است و مسئولین خود تیم‎ها موظف هستند از مسائل مراقبت کنند و این موضوعات به عهده تیم‎های میزبان نیست.

تابش تاکید کرد: هنوز که هنوز است موضوع نوشیدنی‎های مشکوک سال گذشته را مطرح می‎کنند در حالی‎که چرا هیچ موردی را نتوانستند ثابت کنند و چرا یک ساعت بعد همه بازیکنان پرسپولیس حالشان در فرودگاه خوب بود.

وی در پاسخ به این سوال که برای اینکه این قضایا در بازی‎های آینده سپاهان و پرسپولیس بار دیگر تکرار نشود آیا باشگاه سپاهان شکایتی را پیرامون جوسازی‎های علی دایی علیه داوری و سپاهان طرح نمی‎کند ادامه داد: آقای دایی بارها اعلام کرد من علیه باشگاه سپاهان صحبتی را مطرح نکردم و می‎گفت بحث من داوری است نه سپاهان اما به هر حال امور حقوقی باشگاه پیگیر قضایا است و اگر حقی از باشگاه سپاهان ضایع شود پیگیری می‎کند.

قائم مقام باشگاه سپاهان افزود: این قضایا مربوط به گذشته است و ما باید به فکر آینده تیم خودمان باشیم و این مشکلات مربوط به خود پرسپولیس است و مشکل ما نیست و ما هم تمام تلاشمان این است که در نیم فصل دوم نقاط ضعف تیم را برطرف کرده و سپاهان را به جایگاه واقعی‎اش برسانیم.

وی در ادامه به بازیکنان خروجی و ورودی سپاهان در نیم فصل اشاره و تاکید کرد: تاکنون کادر فنی تیم هیچ بازیکنی را در لیست خروج قرار نداده است و در مورد بازیکنان ورودی نیز اجازه دهید در حال حاضر چیزی نگویم.

تابش در پاسخ به این سوال که چه بازیکنان خارجی به تیم اضافه می‎شوند تصریح کرد: ما سه بازیکن اروپایی در حال حاضر در تیممان داریم، یک سهمیه آسیایی داریم و کادر فنی نیز مشغول بررسی بازیکنان خارجی هستند تا به تیم اضافه شوند اما اطمینان داشته باشید برای بازی‎های آسیایی و نیم فصل دوم تیم را تقویت می‎کنیم.

انتهای پیام/63020/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول