اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

تعطیلی رشت آسیب‌های اقتصادی را به‌ همراه دارد

استاندار گیلان با توجه به آبگرفتگی معابر شهر رشت، گفت: تعطیلی رشت آسیب‌های اقتصادی را به‌ همراه دارد و به‌راحتی نمی‌توانیم از کنار این موضوع بگذریم.

تعطیلی رشت آسیب‌های اقتصادی را به‌ همراه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی نجفی ظهر امروز در جریان بازدید از مناطق مختلف این شهر با تاکید بر خدمات‌رسانی مسئولان به مردم اظهار کرد: مشکل آبگرفتگی معابر باید به سرعت برطرف شود.

وی تعطیلی رشت را سبب آسیب‌های اقتصادی به این شهر عنوان کرد و افزود: به‌راحتی نمی‌توانیم از آسیب‌های اقتصادی رشت بگذریم.

نجفی با بیان اینکه بین 40 تا 75 میلی‌متر باران در نقاط مختلف باریده است، تصریح کرد: گروه‌های امدادی و عملیاتی برای خدمات‌رسانی به مردم وارد عمل شدند.

استاندار گیلان بارش بسیار باران در مدت زمان کوتاه را سبب مشکلات بسیار برای شهر رشت خواند و بیان کرد: با دستگاه‌های کم‌کار در برطرف کردن مشکلات مردم برخورد می‌شود.

وی خواستار پیش‌بینی‌های لازم توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان به منظور جلوگیری از وقوع حوادث شد و خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب شهری و شهرداری باید با برنامه‌ریزی بلندمدت از بروز مشکلات جلوگیری کنند.

نجفی با اشاره به اینکه شهر رشت می‌تواند عروس شهرهای گیلان باشد، یادآور شد: آبگرفتگی معابر در شهر باران زیبنده مردم این شهر نیست.

استاندار گیلان بر جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر رشت تاکید کرد و افزود: لوله‌های مورد نیاز در مدت شش ماه باید در اختیار شهرداری رشت گذاشته شود.

وی بازدید از طرح جمع‌آوری آب‌های سطح شهر رشت در زمان بارندگی را سبب مشخص شدن مشکلات دانست و اظهار کرد: مشکل آب‌های سطحی هنگام بارندگی بهتر بروز می‌کند.

نجفی در ادامه به وضعیت دیگر نقاط گیلان اشاره کرد و گفت: معاونان هماهنگی امور عمرانی و سیاسی گیلان به صورت ویژه وضعیت خدمات‌رسانی شهرستان‌های رشت و سیاهکل را پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/84001/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول