اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل شدت بارندگی صورت گرفت

بحران آبگرفتگی در شهر رشت

بیشتر خیابان‌های شهر رشت به دلیل شدت بارندگی دچار بحران آبگرفتگی شدند.

بحران آبگرفتگی در شهر رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، به دلیل شدت بارندگی که از بامداد امروز همراه با وزش بادهای تند موجب شد تا کمتر از سه ساعت تمام معابر و خیابان‌های حساس شهر رشت دچار آبگرفتگی شدید شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان در حاشیه بررسی وضعیت از آبگرفتگی شهر رشت به خبرنگار فارس اظهار کرد: از صبح امروز شاهد بارندگی شدید در استان به ویژه در رشت بوده‌ایم.

افشین عزیزی با بیان اینکه بارندگی مشکلاتی را رد سطح شهر رشت ایجاد کرده است، افزود: مشکلات شهر رشت با حجم بارندگی و برگ‌های درختان بیشتر شده است.

وی با تصریح بر اینکه مشکلات راه‌های ورودی آب به معابر در مناطقی که فعالیت‌هایی انجام شده، کمتر بوده است، یادآور شد: در مناطقی که فعالیت‌هایی صورت نگرفته، آبگرفتگی شدید بوده است.

این مسئول به حضور مدیریت بحران رد سطح شهر رشت اشاره کرد و متذکر شد: آبگرفتگی در مناطق منظریه، شهید بهشتی، قلی‌پور، حمیدیان، رشتیان، چهار راه میکاییل، معلم و... بیشتر از نقاط دیگر شهر رشت است.

انتهای پیام/2300/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول