اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی آمل صورت می‌گیرد

دوره بازآموزی پزشکان و داروسازان علوم پزشکی در مازندران

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی گفت: مجوز برگزاری بازآموزی (آموزش مداوم) در واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شد.

دوره بازآموزی پزشکان و داروسازان علوم پزشکی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی، محمد وحدت تصریح کرد: آموزش مداوم، دوره‌های بازآموزی در زمینه درمان بیماری‌های اختلالات عصبی، قلب و عروق و اختلالات جنسی در این واحد از تاریخ 29/8/92 لغایت 1/9/92 به مدت سه روز با امتیاز بازآموزی 12 در واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: ثبت‌نام این دوره از روز 15 آبان آغاز شده است و از اعضای جامعه هدف پزشکی تقاضا می‌شود با ثبت‌نام الکترونیکی در سامانه جامع آموزش مداوم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با انتخاب شناسه‌های مورد نظر  نسبت به انتخاب کلاس‌های مورد علاقه خود در واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی اقدام کنند.

وحدت اظهار داشت: در این کلاس‌ها از برجسته‌ترین اساتید علوم پزشکی تهران، ایران، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی به عنوان مدرس استفاده می‌شود.

این مسئول گفت: موافقت با درخواست واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی برای برگزاری دوره بازآموزی همزمان با همایش ملی گیاهان دارویی با حمایت همه جانبه نظام پزشکی آمل، دانشگاه علوم پزشکی مازندران و انجمن علمی داروسازان ایران به عمل آمد.

انتهای‌پیام/86011/ل/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول