اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی:

ضریب اشتغال هتل‌های آذربایجان غربی به بالای 60 درصد رسید

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: امسال ضریب اشتغال هتل‌های آذربایجان غربی به بالای 60 تا 70 درصد رسید.

ضریب اشتغال هتل‌های آذربایجان غربی به بالای 60 درصد رسید

حسین امامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در سنوات گذشته ضریب اشتغال هتل‌های آذربایجان غربی به طور متوسط در طی سال 38 تا 40 درصد بود.

وی تصریح کرد: امسال شاهد رشد چشمگیر در ضریب اشتغال هتل‌های آذربایجان غربی بوده به طوری که امسال این ضریب به بالای 60 تا 70 درصد به طور میانگین رسیده است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی متذکر شد: این موضوع فرصت مناسب برای جذب سرمایه‌ و توسعه بخش اقتصادی است.

وی با بیان اینکه زمینه سرمایه‌گذاری لازمه برگشت سرمایه است، عنوان کرد: در اصطلاح فنی این موضوع کشش‌پذیری تقاضا نام دارد و منظور کشش‌پذیری تقاضا این است که در یک فعالیت و رشته اقتصادی زمینه توسعه و کسب درآمد وجود داشته باشد.

امامی افزود: زمانی که هتل‌های آذربایجان غربی با ظرفیت صد در صد کار می‌کنند سرمایه‌گذار این نیاز را احساس می‌کند که در این حوزه برگشت سرمایه و مشتری آماده وجود دارد.

وی اعلام کرد: هتل‌های آذربایجان غربی در درجات مختلف یک تا چهار ستاره در سطح آذربایجان غربی موجود است.

امامی یادآور شد: کاملا بر نحوه عملکرد این هتل‌ها از جمله استخدام پرسنل، آموزش پرسنل، ارائه خدمات واحدها، استانداردسازی هتل نظارت می‌شود.

وی ادامه داد: نحوه ارائه خدمات هتل‌ها به صورت مستمر مورد بازدید قرار گرفته و اگر تخلفی انجام شود برابر آیین‌نامه‌ها در مرحله نخست تذکر و اخطار صورت گرفته و در نهایت منجر به پلمب محل می‌شود.

امامی ابراز داشت: تاکنون موردی که منجر به تعطیلی واحد شود وجود نداشته و تمام عملکرد هتل‌ها تحت نظارت و بازرسی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی و مراکز و ادارات دیگر از جمله سازمان بهداشت و سازمان صنعت و معدن است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: امسال تذکرات و جریمه انجام شده مربوط به سه واحد بوده که تخلف در زمینه گران فروشی بود که از طریق مراجع قانونی، سازمان بازرگانی و دستگاه‌های دیگر پی‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/61005/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول