اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم بسکتبال فولاد ماهان:

هیئت مدیره خواستار حضورمان در لیگ برتر است

بازیکن تیم بسکتبال فولاد ماهان گفت: هیئت مدیره مصرانه خواستار این است که تیم بسکتبال باشگاه را به دلیل رقابت‌های قهرمانی آسیا و برند فولاد ماهان حفظ کند.

هیئت مدیره خواستار حضورمان در لیگ برتر است

محمدرضا اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تمرینات خود را با جدیت پیگیری می‌کنیم اما در انتظار تصمیمات مسئولان باشگاه و رئیس فدراسیون برای روشن شدن تکلیف تیممان هستیم.

وی تصریح کرد: تمرینات بسیار خوبی را پشت سرمی‌گذاریم اما مسائل و مشکلات مدیریتی تیم را باید مسئولان باشگاه حل کنند.

بازیکن تیم بسکتبال فولاد ماهان ادامه داد: بازی هفته نخست ما به تعویق افتاد اما در هفته دوم هنوز در لیست بازی‌ها هستیم و باید با تیم نیروی زمینی تهران دیدار کنیم.

وی با اشاره به مشکلاتی که میان باشگاه فولادماهان و فدراسیون بسکتبال بوجود آمده تاکید کرد: این مشکلات به دلیل بدهی‌هایی است که از گذشته وجود داشته و مربوط به اختلاف نظری است که در این میان بین فدراسیون بسکتبال و باشگاه وجود دارد و فدراسیون اعتقاد دارد فولادماهان باید بدهی‌های گذشته خود را تسویه کند تا بتواند در لیگ شرکت کند.

اکبری اضافه کرد: هیئت مدیره مصرانه خواستار این است که تیم بسکتبال باشگاه را به دلیل رقابت‌های قهرمانی آسیا و برند فولاد ماهان حفظ کند، در صورتی‌که بنا به این بود که تیم نباشد از یک ماه پیش اعلام می‌شد.

وی تصریح کرد: هیئت مدیره اعلام کرده مشکلات مالی را حل می‌کند و برای این موضوع سر قول خودشان می‌مانند.

بازیکن تیم بسکتبال فولاد ماهان با اشاره به نخستین بازی تیمش برابر نیروی زمینی تهران ادامه داد: شناخت چندانی نسبت به این تیم ندارم اما به طور معمول تیم‌های تازه‌ وارد تیم‌های جوان و دونده‌ای هستند.

وی افزود: از باشگاه طلب داریم و با صحبتی که شده قرار شده طلبمان را بدهند.

انتهای پیام/63020/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول