اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی باشگاه فولاد ماهان خبر داد

پیگیری تمرینات تیم بسکتبال ماهان/ قصد تیم‌داری در لیگ کشتی را نداریم

معاون فنی باشگاه فولاد ماهان گفت: تمرینات تیم بسکتبال ماهان برای حضور در لیگ پیگیری می‌شود اما برای تعیین تکلیف منتظر برگزاری جلسه با رئیس فدراسیون هستیم.

پیگیری تمرینات تیم بسکتبال ماهان/ قصد تیم‌داری در لیگ کشتی را نداریم

سید جلال زهرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: باشگاه ماهان تصمیم دارد تیم بسکتبالش را در مسابقات لیگ برتر شرکت دهد و تمرینات تیم نیز به طور منظم زیر نظر کادر فنی در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: از فدراسیون بسکتبال درخواست کرده‌ایم تا جلسه‌ای را برگزار کرده تا در مورد مسائل مربوط به تیم صحبت کنیم که هنوز فدراسیون با این درخواست موافقت نکرده است.

معاون فنی باشگاه فولاد ماهان در پاسخ به این سئوال که در هفته دوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال برای تیم ماهان مسابقه گذاشته می‌شود، تصریح کرد: در جریان این مساله نیستم و فدراسیون در این باره تصمیم گیری می‌کند.

وی با تکذیب خبر تیمداری ماهان در لیگ برتر کشتی فرنگی بیان کرد: باشگاه ماهان برنامه‌ای برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی ندارد.

زهرایی افزود: هیئت کشتی استان اصفهان برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کرده و فدراسیون تصور کرده باشگاه فولاد ماهان قصد شرکت در این مسابقات را دارد.

انتهای پیام/63006/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول