اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزیابی عملکرد برنامه راهبردی ثبت‌احوال کشور

ثبت‌احوال هرمزگان موفق به کسب رتبه نخست شد

اداره کل ثبت‌احوال هرمزگان در ارزیابی عملکرد برنامه راهبردی سازمان در شش ماهه نخست سال 92 موفق به کسب رتبه نخست کشوری شد.

ثبت‌احوال هرمزگان موفق به کسب رتبه نخست شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان، در دومین همایش مدیران کل کشوری و ستادی ثبت احوال که با حضور معاون وزیر کشور و رئیس سازمان برگزار شد، اداره کل هرمزگان موفق به کسب رتبه نخست کشوری گردید.

بر اساس شاخص‌های ارزیابی عملکرد برنامه‌ریزی راهبردی سازمان ثبت احوال کشور در شش ماه نخست سال 92، اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان به عنوان اداره کل برتر نائل شده است.

به همین منظور در همایش سراسری مدیران کل ستادی و استانی سازمان ثبت احوال کشور که در تهران برگزار شد، ناظمی اردکانی معاون وزیر کشور و رئیس این سازمان لوح تقدیر ویژه را به مهدی عسکری‌زاده مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان اهدا کرد.

عسکری‌زاده نیز در همین راستا اظهار داشت: ثبت احوال همواره به عنوان یکی از دستگا‌ه‌های مهم در عرصه اداری و اجتماعی کشور مطرح بوده است و در همین راستا هر چه کشورها توسعه یافته‌تر می‌شوند ثبت موارد حیاتی و مربوطه که بر عهده ثبت احوال است، محسوس‌تر می‌شود.

مدیر‌کل ثبت احوال هرمزگان همچنین به نقش سازمان در کمک به طرح‌هایی همانند طرح هدفمندسازی و دیگر طرح‌های مهم کشوری اشاره کرد و افزود: باید توجه داشت که بخش اعظمی از امور مربوطه توسط این سازمان در سراسر کشور تامین می‌شود.

عسکری‌زاده با بیان اینکه کسب و حفظ این موفقیت ریشه در زحمات تمامی کارکنان ثبت احوال استان در مرکز و شهرستان‌ها دارد، از تلاش‌های پرسنل این سازمان در استان هرمزگان تقدیر کرد.

شایان ذکر است اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان سال گذشته نیز موفق به کسب رتبه نخست کشوری شده است.

این گزارش می‌افزاید همچنین اداره کل ثبت احوال هرمزگان در جشنواره شهید رجایی نیز در شاخص‌های اختصاصی عنوان اداره برتر را از آن خود کرده است.

انتهای پیام/2310/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول