اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری قزوین:

نظام اداری برای استمرار فعالیت به نوسازی نیازمند است

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری قزوین گفت: نظام اداری برای استمرار فعالیت خود به نوسازی، هماهنگی و تطابق با شرایط محیطی نیازمند است.

نظام اداری برای استمرار فعالیت به نوسازی نیازمند است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیدرسول جزدره‌ئی صبح امروز در جلسه کمیسیون تحول اداری شرکت آب منطقه‌ای قزوین اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی برای توسعه و استمرار فعالیت‌های خود نیازمند خلق منابع مالی جدید هستند.

وی افزود: از آنجایی که نظام اداری ما با ویژگی‌هایی همچون ساختار گسترده، فرآیندهای متعدد و انبوهی نیروی انسانی به شدت وابسته به منابع ثابت ناشی از درآمدهای عمومی دولت است بنابر این اتخاذ راهبردهای جدی در راستای کاهش هزینه‌ها و خلق منابع مالی جدید الزامی است.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری قزوین اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی در صورت عدم پیش‌بینی و خلق منابع مالی جدید و ادامه روند اتکا و وابستگی صرف به منابع بخش دولتی، در حوزه مأموریت خویش با چالش‌های جدی مواجه می‌شود.

جزدره‌ئی بیان کرد: نظام اداری به عنوان بخشی از شبکه اجتماعی برای برقراری توازن و ایجاد تعادل با سایر بخش‌های جامعه و نیز برای تداوم کارکردها و استمرار خدمات خود نیازمند تأمین منابع جدید و انرژی‌های لازم است.

وی ادامه داد: این نظام در صورت هوشمندی به راحتی می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های موجود در مبانی قانونی کشور همچون قانون برنامه پنجم توسعه، قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و قانون مدیریت خدمات کشوری و با بهره‌گیری از استعدادهای بخش خصوصی موفق به خلق منابع مالی جدید و تزریق آن به ساختار دستگاه‌های اجرایی شود.

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری قزوین عنوان کرد: استفاده از ظرفیت‌های دفاتر پیشخوان دولت در واگذاری خدمات، واگذاری خدمات به بخش خصوصی، استقرار نظام قیمت تمام شده فعالیت‌ها اصلاح فرآیندها و حذف فرآیندهای زائد، خرید خدمت از بخش غیردولتی و به کار بستن راهکارهای صرفه‌جویی مهم‌ترین رهیافت‌های در پیش روی مدیران برای خلق منابع مالی جدید و کاهش هزینه‌هاست.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول