اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی جوجیستو غرب کشور مطرح کرد

حضور موفق ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی کشور

سرمربی جوجیستو غرب کشور گفت: ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی کشور سه سهمیه را در تیم ملی به ‌دست آوردند.

حضور موفق ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی کشور

سعید زرآینه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: تیم جوجیستو استان کرمانشاه توانست در مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، صاحب دو مدال نقره و یک مدال برنز در بخش مردان شود.

وی ادامه داد: ورزشکاران کرمانشاهی در این مسابقات که هفته اول آبان‌ماه سال‌جاری در اصفهان برگزار شد، سه سهمیه را در تیم ملی به ‌دست آوردند.

سرمربی جوجیستو غرب کشور، مدال‌آوران در بخش مردان را محمد یاوری و سعید زرآینه با کسب مدال نقره و محسن کهراریان را صاحب گردن آویز برنز عنوان کرد.

زرآینه خاطرنشان کرد: تیم جوجیستو بانوان استان کرمانشاه نیز در مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز نایب قهرمانی این مسابقات را به ‌خود اختصاص داد.

وی، مدال‌آوران مسابقات بانوان را فرزانه نباتی، یاسمن امیری و پردیس نجفی عنوان کرد و ادامه داد: مربیگری تیم بانوان شرکت‌کننده بر عهده زهرا امیری بوده است.

سرمربی جوجیستو غرب کشور ابراز داشت: در حال حاضر سه نفر از بانوان ورزشکار کرمانشاهی و سه نفر از آقایان به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

زرآینه در پایان با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگانی از سراسر کشور در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشتند، بیان داشت: در این مسابقات در بخش مردان بیش از 200 نفر و در بخش بانوان بالغ بر یک ‌صد نفر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/2700/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول