اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین:

احداث 15 برج در دستور کار شهرداری قزوین قرار دارد

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین گفت: به دنبال اقدامات عمرانی گسترده توسط شهرداری قزوین در چند سال اخیر، احداث 15 برج در قزوین در دستور کار این نهاد قرار دارد.

احداث 15 برج در دستور کار شهرداری قزوین قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین مسعود حق‌لطفی، برج تجاری - مسکونی مطهری را از جمله برج‌های در حال احداث توسط شهرداری عنوان و تصریح کرد: این پروژه مسکونی با هدف ساخت مسکن مناسب برای شهروندان در ضلع جنوبی بلوار مطهری در حال احداث است.

وی افزود: 7 پروژه لوکس در پونک با زیربنای 57 هزار متر مربع و به تعداد 558 واحد به صورت تک، دو و سه واحدی و 6 برج مسکونی نیز در الهیه و بادامستان در 538 واحد به صورت دو خوابی با زیربنای 100 متر مربع توسط شهرداری در در دست ساخت قرار دارد.

حق‌لطفی بیان کرد: شهرداری برای ساخت این برج ها در قبال تملک زمین و منزل به صاحبان آنان مبالغی پرداخت می‌کرد تا معوض انجام شود ولی در برخی موارد،  صاحبان ملک با این مسأله موافقت نمی‌کردند و خواستار تخصیص یک واحد مسکونی به آنها در شهر قزوین بودند.

این مقام مسئول با بیان این مطلب که هتل حکم‌آباد از دیگر برج‌های تجاری- اداری شهرداری با هدف ارائه خدمات رفاهی به مسافران در حال احداث است، خاطرنشان کرد: این هتل با 3 طبقه پارکینگ و 17 طبقه در دو سال آینده افتتاح می‌شود.

حق‌لطفی با اشاره به این مطلب که ساختمان اداری شهرداری در 17 طبقه در بلوار مطهری در حال احداث است، از پایان عملیات عمرانی این ساختمان در اواخر سال آینده خبر داد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه معاونت‌ها و سازمان‌های شهرداری در شهر پراکنده هستند، این اقدام در دستور کار قرار گرفته است و با احداث این ساختمان، تمام معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه شهرداری در یک مکان تجمیع می‌شوند تا خدمات رسانی به شهروندان تسهیل شود، همچنین عمارت شهرداری قزوین نیز به عنوان ساختمان رسمی این نهاد برای استقبال از میهمانان خارجی باقی می‌ماند.

انتهای پیام/2667/ر/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول