اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین:

دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین در عرصه فرهنگی پیشگام هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین همیشه در همه عرصه‌ها به خصوص در عرصه فرهنگی و دینی پیشگام هستند.

دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین در عرصه فرهنگی پیشگام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، هیئت عزاداری محبان اهل بیت (ع) دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حضور در دفتر امام جمعه قزوین، شهادت حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش را به حضور آیت‌الله باریک بین تسلیت عرض کردند.

مرتضی موسی‌خانی در سخنانی از  آیت‌الله باریک‌بین قدردانی کرد و گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین همیشه در همه عرصه‌ها به خصوص در عرصه فرهنگی و دینی پیشگام هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین افزود: دانشجویان این دانشگاه نشان داده‌اند که با عنایت خداوند سبحان و توسل به ائمه اطهار (ع)، ارتباط معنوی خاصی با اهل بیت (ع) به خصوص امام حسین (ع) دارند و جزو پیروان راستین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بوده و توانسته‌اند با پیروی از مولایشان در جهت احیای دین، پالایندگی درونی در همه شرایط به خصوص شرایط بسیار بد و وسوسه‌های مختلف به عنوان جوانان فرهیخته این مرز و بوم در همه زمینه‌ها پیشرو و پیشگام باشند.

موسی‌خانی در پایان گفت: امیدوارم دانشجویان ما بتوانند پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را به عنوان ام‌القرای اسلامی برافراشته کنند و نشان دهند که می‌توانند به وسیله دین رستگار شده و در مسیر اسلام ثابت قدم ماند.

انتهای پیام/2667/خ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول