اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه داران:

خط قرمز نظام پایمال شدن حقوق ملت ایران است

امام جمعه داران گفت: خط قرمز نظام در موضوع هسته‌ای، پایمال شدن حقوق ملت ایران است.

خط قرمز نظام پایمال شدن حقوق ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از داران، حجت‌الاسلام احمد طیبی در آیین سیاسی - عبادی این هفته شهر داران به مذاکرات  جدید در ژنو اشاره کرد و با استناد به سخنان حضرت امام راحل در مورد آمریکا خطاب به مسئولان، اظهار داشت: بدون آمریکا هم می‌توان زندگی کرد و به زندگی بدون دغدغه صلح‌آمیز رسید.

وی ادامه داد:  گرچه وعده‌های دل‌خوش کننده آمریکا در رابطه با آزادسازی سرمایه‌های بلوکه‌شده در کشورهای اروپایی و کم نمودن تحریم‌ها خوش‌رنگ و شنیدنی است، اما تحقق آن‌ها منوط به تعطیلی مراکز هسته‌ای و پایمال شدن حقوق ملت ایران است که به منزله عبور از خط قرمزهاست.

امام جمعه شهر داران از مردم و مراسم عزاداری سیدالشهدا شهرستان فریدن ابراز خرسندی کرد و از شهرداری داران و اداره تبلیغات اسلامی و مسئولان هیئت مذهبی تقدیر کرد و از همه خواست که در سال آینده به نمازهای جماعت در هیئت مذهبی و شرکت در نماز ظهر عاشورا اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

طیبی همچنین به 24 آبان‌ماه روز تجلیل از اسرا به خاطر به اسیری رفتن اهل‌بیت امام حسین (ع) و 25 آبان‌ماه سالروز شهادت حضرت امام سجاد (ع) اشاره داشت.

وی در خطبه اول آیین سیاسی - عبادی این هفته بسیاری از کارهای ما در عالم را مقدمه‌ای برای عالم جاودانه دیگر که در پیش‌رو داریم، عنوان و ابراز داشت: بخش عمده و بخش حقیقی همان عالمی است که در پیش روی ماست.

امام جمعه شهر داران، دنیای مادی را هیچ دانسته و مرگ انسان را امری حتمی، قطعی و نزدیک بیان داشت و خطاب به نمازگزاران، تأکید کرد: لحظات عمر را دریابیم که عمر کوتاه است.

طیبی، مرگ را سبب چشم پوشیدن انسان از دنیای مادی و وسیله برای عروج به دنیای دیگر معرفی کرد و خواستار تعمق بیشتر انسان‌ها در زندگی به مقوله مرگ و استفاده از لحظات زندگی در جهت برداشتن کوله باری برای آخرت شد.

انتهای پیام/2301/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول