اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر خبر داد

اقامه نماز ظهر عاشورا در 1500 هیئت مذهبی استان بوشهر

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر از اقامه نماز ظهر عاشورا در 1500 هیئت مذهبی استان بوشهر خبر داد.

اقامه نماز ظهر عاشورا در 1500 هیئت مذهبی استان بوشهر

نوشاد نوشادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: مراسم عزاداری سالار و سرور شهیدان در روز عاشورا در جای‌جای استان بوشهر و در شهرها و روستاهای مختلف استان برگزار شد.

وی افزود: تعزیه صبح عاشورا با مشارکت هیئت‌های مذهبی در نقاط مختلف استان اجرا شد و بیشتر مردم استان در این مراسمات مشارکت داشتند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر از اقامه نماز ظهر عاشورا در 1500 هیئت مذهبی استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: ظهر امروز در تمام هیئت‌های مذهبی استان در شهرها و روستاهای مختلف شاهد اقامه نماز ظهر عاشورا بودیم و مردم نیز استقبال بسیار خوبی داشتند.

نوشادی تصریح کرد: مردم استان با عشق و علاقه وصف‌ناپذیر در مراسمات سوگواری دهه اول محرم مشارکت کردند و نشان دادند که عشق به ائمه اطهار(ع) تمام‌شدنی نیست.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر از اجرای 25 هزار ویژه‌برنامه عزاداری در دهه اول محرم در استان بوشهر خبر داد و گفت: بیش از 25 هزار ویژه‌برنامه سوگواری در دهه اول محرم توسط هیئت‌های مذهبی استان بوشهر برگزار شده است.

نوشادی ابراز داشت: مراسم تعزیه، سینه‌زنی، زنجیرزنی، روضه‌خوانی و ... از عناوین مهم برنامه‌های اجرا شده توسط هیئت‌های مذهبی است.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی استان همکاری خوبی با هیئت‌ها دارد و از سایر مسئولان نیز انتظار داریم همراهی لازم را با هیئت‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/2452/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول