اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز عاشورا

عزاداری منسجم خمام برگزار می‌شود

رئیس هیئت امنای آستان مقدس امامزاده حسن (ع) خمام گفت: عزاداری منسجم و یکپارچه هیئت‌های مذهبی خمام در روز عاشورا برگزار می‌شود.

عزاداری منسجم خمام برگزار می‌شود

مهرداد مکرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خمام با اشاره به برگزاری نماز ظهر عاشورا، اظهار کرد: نماز باشکوه ظهر و عصر روز عاشورا به امامت حجت‌الاسلام قاسمیان در مسجد جامع آستان مقدس امامزاده حسن (ع) خمام برگزار می‌شود.

وی درباره برگزاری مراسم شام غریبان، تصریح کرد: در غروب روز عاشورا پس از مراسم سخنرانی و مداحی که مراسم شام غریبان در مسجد جامع برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در مراسم و نمازگزاران در قالب یک هیئت خودجوش و منسجم متشکل از مردان و زنان، ضمن سینه‌زنی برای سرور و سالار شهیدان از خیابان‌های اصلی و فرعی شهر عبور کرده و پس از بازگشت به صحن امامزاده حسن (ع) در مزار شهدای شهر خمام با روشن کردن شمع به عزاداری می‌پردازند.

رئیس هیئت امنای آستان مقدس امامزاده حسن (ع) خمام یادآور شد: حجت‌الاسلام قاسمیان در مراسم شام غریبان به سخنرانی و خواندن دعا می‌پردازد.

انتهای پیام/2300/ذ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول