اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای عالی ورزش کردستان:

شورای نمونه ورزش شهرستان‌ها معرفی می‌شود

دبیر شورای عالی ورزش کردستان بررسی و ارزیابی فعالیت‌های انجام شده شوراهای تربیت بدنی شهرستان‌ها را از وظایف دبیرخانه عنوان کرد و گفت: این کار به منظور انتخاب شورای نمونه شهرستانی است.

شورای نمونه ورزش شهرستان‌ها معرفی می‌شود

مهران تیشه‌گران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج پیرامون فعالیت‌های شورای عالی ورزش استان و دبیرخانه این شورا به بیان توضیحاتی پرداخت.

وی با یاداوری این موضوع که دبیرخانه این شورا در محل اداره‌کل ورزش و جوانان وجود داشته و زیر نظر مدیرکل اداره می‌شود گفت: هدایت و نظارت بر عملکرد دبیرخانه، تعیین دستور و برنامه‌ریزی برای تشکیل جلسات شورا از اهم این رسالت‌ها است.

دبیر شورای عالی ورزش استان کردستان تشکیل، فعال‌سازی و نظارت بر عملکرد کمیته‌ها و شوراهای تحت پوشش شورای تربیت بدنی استان و ارائه گزارش فعالیت‌ها در جلسات شورا را از دیگر وظایف این دبیرخانه عنوان کرد.

تیشه‌گران، تهیه و صدور ابلاغ اعضای شورای تربیت بدنی استان، دریافت پیشنهاد مشروح کمیته‌ها و شوراهای تخصصی به منظور بررسی و تنظیم طرح‌های قابل ارائه به شورا، بررسی، جمع‌بندی و تدوین عملکرد دستگاه‌های عضو شورای تربیت بدنی استان و شهرستان‌های تابعه و ارائه آن به شورا در امور مرتبط را بخشی دیگر از وظایف این شورا عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تعیین هیئت‌های اعزامی به شهرستان‌ها و دریافت گزارش از آنها، ابلاغ مصوبات شورا به دستگاه‌های ذیربط و پیگیری به منظور اجرای آن، ارائه طرح‌های کلان مصوب شورا به کمیته برنامه‌ریزی و توسعه استان و سایر کمیته‌ها و شوراهای ذیربط را از دیگر وظایف دبیرخانه شورای عالی ورزش استان ذکر کرد.

وی تجمیع آمار و شناسنامه امکانات ورزشی دولتی و خصوصی موجود در سراسر استان اعم از پروژه‌های قابل بهره‌برداری و  نیمه تمام و در حال تکمیل در تمامی ادارات، سازمان‌ها و نهادهای موجود در مرکز استان و شهرستان‌ها به تفکیک رشته ورزشی و شهرستان را از جمله دیگر وظایف ذکر کرد.

تیشه‌گران تشکیل پرونده ویژه شوراهای تربیت بدنی شهرستان‌های استان به منظور آگاهی از سوابق و فعالیت‌های آنها به تفکیک شهرستان‌ها، بررسی و ارزیابی عملکرد و فعالیت‌های انجام شده شوراهای تربیت بدنی شهرستان‌ها به منظور انتخاب شورای نمونه و تنظیم و تدوین بولتن عملکرد سالانه دستگاه‌های عضو شورای تربیت بدنی استان را از دیگر وظایف دبیرخانه عنوان کرد.

دبیر شورای عالی ورزش استان کردستان در ادامه با یادآوری برگزاری نخستین جلسه این شورا در سال‌جاری و در محل استانداری کردستان طی یک ماه اخیر اظهار کرد: پیشنهادات مناسبی در این جلسه مطرح شد.

به گفته این مسئول در صورتی که مصوبات این شورا جنبه اجرایی و عملیاتی به خود گیرد می‌توان به رشد و اعتلای ورزش کردستان و حرکت در مسیر صحیح امیدوار بود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه بهره‌مندی ورزش کردستان از سیاست‌ها و برنامه‌ها راهبردی و نوین فراهم و بر موانع و مشکلات غلبه شود.

انتهای پیام/79012/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول