اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون روحانیون مجلس:

تقویت آموزه‌های دینی در جوانان و نوجوانان ضروری است

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: تقویت آموزه‌های دینی در جوانان و نوجوانان ضروری است.

تقویت آموزه‌های دینی در جوانان و نوجوانان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد ظهر امروز در مراسم عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع) در محمدجمالی دشتستان با تسلیت به مناسبت ایام عزای اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: هر مکانی که مراسم اهل بیت (ع) در آن برگزار شود مقدس است و تقدس مکان و خاک بر اثر مراسمی است که در آن برپا شده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: کسانی که در برگزاری مراسم اهل بیت (ع) و برای روشنگری مردم و دعوت به مسیر حق تلاش می‌کنند نزد خداوند جایگاه ممتازی دارند.

وی با اشاره به اینکه خاک کربلا به خاطر عمل به حق و ریخته شدن خون امام حسین (ع) مقدس شد، گفت: خاک مناطق عملیاتی در جنوب و غرب کشور ما نیز به دلیل اینکه جوانان در آن برای دفاع از مسیر حق الهی جنگیدند و به پیروی از امام حسین (ع) به تکلیف خود عمل کردند مقدس شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ابراز داشت: مناطق عملیاتی مثل فکه، شلمچه و اروند امروز زیارتگاه عاشقان عدالت و آزادگی و جوانان جویای حقیقت شده است که بوی کربلا را از آن استشمام می‌کنند.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: وقتی برای حضور در مجالس شهدا و مناطق عملیاتی شهدا باید ما را دعوت کنند قطعا حضور در مراسم عزاداری اهل بیت (ع) نیز با دعوت ائمه (ع) و امام زمان (عج) صورت گرفته است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان به دعوت حضرت علی اکبر (ع)، علی اصغر (ع) و رقیه (س) در این مراسم شرکت کرده‌اند و همواره باید با الگوگیری از ایشان به تقویت آموزه‌های دینی بپردازند.

وی از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم اهل بیت (ع) قدردانی کرد و بر تداوم آن به منظور انتقال ارزش‌های دینی و الهی تاکید کرد.

مدیحه‌سرایی و سینه‌زنی، دکلمه و شعرخوانی توسط دانش‌آموزان و تقدیر از فعالان برگزاری مناسبت‌های مذهبی از برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود که با حضور جمعی از دانش‌آموزان، اولیا، معلمان و مسئولان محلی برگزار شد.

انتهای پیام/2452/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول