اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست فاز 12 پارس جنوبی:

رکورد 20 میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در پالایشگاه فاز 12 ثبت شد

مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست فاز 12 پارس جنوبی گفت: رکورد 20 میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در پالایشگاه فاز 12 ثبت شد.

رکورد 20 میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در پالایشگاه فاز 12 ثبت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه پارس جنوبی، محمد محمدی اظهار داشت: فاز 12 از فازهای بزرگ در پارس جنوبی است که پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست فاز 12 پارس جنوبی از ثبت رکورد جدیدی در بخش اچ اس ای پالایشگاه فاز 12 پارس جنوبی خبر داد و افزود: رکورد 20 میلیون نفر ساعت کار بدون حوادث منجر به از دست دادن زمان در بخش خشکی این پالایشگاه ثبت شد.

محمدی تصریح کرد: این رکورد که با همکاری همه گروه‌های اجرایی و تلاش شبانه‌روزی تیم اچ اس ای شرکت پتروپارس به دست آمد در منطقه پارس جنوبی بی‌نظیر است.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین عامل این موفقیت، انجام اقدامات پیشگیرانه و واکنشی است که در ابعاد کلان و در اجرای سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) شرکت پتروپارس انجام شده است.

مدیر HSE فاز 12 با اشاره به نقش آموزش در پیشگیری و کنترل حوادث گفت: بیش از 190 هزار نفر ساعت آموزش عمومی و تخصصی HSE برای کارگران و کارکنان شاغل در فاز 12 انجام شده است.

محمدی تاکید کرد: در بخش بهداشت و محیط زیست هم فعالیت‌های عمده‌ای صورت گرفته که ثبت رکورد 100 میلیون نفر ساعت کار بدون وقوع مسمومیت عمده غذایی نیز از آن جمله است.

طرح فاز 12 پارس جنوبی پیش از این نیز با ثبت رکورد 55 میلیون نفر ساعت کاری بدون حادثه منجر به فوت موفق‌ترین طرح در این زمینه بوده و هم‌اکنون با انجام بیش از 120 میلیون نفر ساعت کاری در مرحله راه‌اندازی است.

انتهای پیام/2451/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول