اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودبار تأکید کرد

ضرورت راه‌اندازی اداره تبلیغات اسلامی در رودبار

فرماندار شهرستان رودبار گفت: راه‌اندازی اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان رودبار جنوب ضرورت دارد.

ضرورت راه‌اندازی اداره تبلیغات اسلامی در رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حسن مرادی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی جنوب کرمان، اظهار داشت: ستون فقرات شورای فرهنگی جنوب باید قوی‌تر از مرکز استان باشد، استعدادها منطقه زیاد است، اما فقر آن پابرجا است.

وی با بیان اینکه فقر در منطقه‌ای که غنای ثروت است، هزاران حرف دارد، ادامه داد: با وجود اینکه منطقه جنوب کرمان پیشینه فرهنگی عمیقی و ماندگاری دارد در منطقه‌ای که ریشه فرهنگی دارد، مشکلات فرهنگی باید کم باشد.

فرماندار شهرستان رودبار تصریح کرد: در تدوین سند توسعه فرهنگی تجربه را نباید از دست داد، چراکه در برخی مطالعات اقتصادی و عمرانی تکیه بر تحقیق صرف نتیجه خوبی نداشته باشد.

مرادی با اشاره به ضرورت راه‌اندازی اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان رودبار، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات حوزه فرهنگ در جنوب کرمان بخش ساختارها است که بخشی شکل گرفته و بخشی مانده است و کمبود نیروی انسانی در بخش فرهنگی به ویژه کمبود مبلغ در منطقه جازموریان قابل توجه است.

فرماندار رودبار با بیان اینکه باید در سند توسعه فرهنگی باید پنج سال آینده را ببینیم و در موضوعات چشم‌انداز زمینه‌های فرهنگ عمومی را ببینیم، یادآور شد: از چهار میلیون تن محصولات کشاورزی تولید شده در جنوب کرمان بیش از یک میلیون 370 تن در شهرستان رودبار تولید می‌شود، چراکه بیشترین فقر باید در این منطقه باشد.

مرادی در پایان ابراز داشت: نباید گذاشت ثروت منطقه توسط دلالان به تاراج برود زیرا فقر توزیع می‌شود، با توجه به اینکه آموزش پرورش جایگاه مهمی در فرهنگ دارد، کمبود معلم در رودبار در زمینه فرهنگی تأثیرگذار است.

انتهای پیام/80002/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول