اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت روز خانواده انجام شد

تجلیل از پیشکسوتان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان

به مناسبت گرامیداشت روز خانواده در مراسمی که در نمازخانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد، از پیشکسوتان این اداره‌کل با اهدای لوح و جوایزی تقدیر شد.

تجلیل از پیشکسوتان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در این مراسم با اشاره به اهمیت خانواده بیان کرد: حفظ سلامت خانواده و تحکیم بنیان آن سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری با بیان این مطلب اظهار کرد: امروز همه ما باید سبک زندگی اسلامی را که قرآن کریم و پیغمبر خدا برای ما ترسیم کرده است را رعایت کنیم و از سبک زندگی شیطانی که برگرفته از زندگی غربی است دوری کنیم.

وی با اشاره به اینکه رئیس خانه در هر خانواده‌ای مرد است بیان کرد: مرد باید بتواند تبحر و مهارت لازم را برای مدیریت در خانه داشته باشد.

وی همچنین به ویژگی‌های خانواده خوشبخت اشاره کرد و گفت: داشتن زن متدین، فرزندان صالح و متدین و کار کردن مرد در محل زندگی خودش از جمله ویژگی‌های خانواده خوشبخت به شمار می‌رود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به برنامه‌های مخرب ماهواره‌ها علیه نظام خانواده بیان کرد: محور بیشتر برنامه‌های خانواده‌ها، خانواده‌زدایی و حیازدایی است و نباید اجازه داد که برنامه‌های بی‌اساس و ضد دینی برنامه‌های ماهواره‌ای منجر به تضعیف بنیان خانواده شود. 

*راه‌اندازی کانون بازنشستگان در کردستان

معاون اداری مالی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این مراسم از راه‌اندازی کانون بازنشستگان این اداره‌کل در کردستان خبر داد.

هوشنگ اصلانی اظهار کرد: براساس اساسنامه کانون بازنشستگان سازمان تبلیغات اسلامی در استان‌های کشور کانون بازنشستگان راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه بر اساس اساسنامه در استان‌هایی که تعداد بازنشستگان 30 نفر به بالا است، این کانون راه‌اندازی می‌شود، گفت: به دلیل پایین بودن تعداد بازنشستگان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان این کانون به صورت مشترک با استان کرمانشاه راه‌اندازی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای راه‌اندازی این کانون خدمات لازم به بازنشستگان عزیز ارائه می‌شود و بازنشستگان می‌توانند از امکانات کانون یاد شده بهره ببرند.

معاون اداری مالی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: دفتر کانون بازنشستگان کردستان و کرمانشاه با توافق ادارات کل دو استان در یکی از شهرهای سنندج و یا کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود.

اصلانی اضافه کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌های موجود در استان امید است که این کانون در شهرستان سنندج راه‌اندازی شود.

در این مراسم که کارکنان تبلیغات اسلامی کردستان نیز حضور داشتند از بازنشستگان و پیشکسوتان این اداره‌کل با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شد.

انتهای پیام/79007/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول