اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی:

تبلیغات اسلامی پرتلاش‌ترین سازمان کشور در حوزه فرهنگی است

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تبلیغات اسلامی پرتلاش‌ترین سازمان کشور در عرصه فرهنگی است.

تبلیغات اسلامی پرتلاش‌ترین سازمان کشور در حوزه فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سید جواد موسوی‌هوایی ظهر امروز در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی کردستان در سنندج اظهار کرد: تبلیغات اسلامی مکانی دینی و پژوهشی است و ساماندهی تبلیغ دینی با این سازمان است.

وی با اشاره به منزلت و جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی در کل کشور بیان کرد: خوشبختانه سازمان منزلت خوبی را در سطح کشور دارد و همه کارکنان سازمان وظیفه دارند بر مبنای مباحث دینی و الهی در این مکان فرهنگی خدمت کنند.

وی همچنین به چشم‌انداز سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: رسیدن به چشم‌انداز سازمان، سیاست، راهکار و برنامه‌ریزی می‌خواهد و علاوه بر این باید ادبیات مشترکی بین اصحاب فرهنگ دینی جامعه ایجاد شود.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: برای اینکه مردم ما را بپذیرند باید اجماع نظر روی یک موضوع شکل بگیرد و این مهم نیازمند نزدیک شدن افق دید و اندیشه‌ها و همچنین مطالعه است.

حجت‌الاسلام موسوی‌هوایی توجه به خودسازی برای جلوگیری از کارزدگی را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید هدف مشخص و درستی از انجام فعالیت‌ها و برنامه‌هایمان داشته باشیم تا به اجماع نظر برسیم.

وی چگونگی دستیابی به سیر و سلوک انسانی، نبوی و علوی را نیز مورد تاکید قرار داد و این مهم را نیازمند ایجاد فرصت و زمان برای خود و دیگران دانست.

وی اهل تسنن را نیز محب اهل بیت(ع) دانست و گفت: اهل سنت ارادت خاصی به اهل بیت(ع) دارند و این مهم را می‌توان در اشعار شاعرانی همچون مرحوم شاهرخ هورامی شاعر آیینی اهل سنت کردستان مشاهده کرد.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی در پایان محور و کانون اهل سنت و اهل تشیع را مباحث امام و رهبری برشمرد و یادآور شد: مقام معظم رهبری در سفر خود به استان کردستان مباحث ارزنده‌ای مطرح کردند و این استان را یک استان فرهنگی عنوان نمودند.

انتهای پیام/79007/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول