اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین مدیر مسئول و سردبیر نشریه توسعه و عدالت خبر داد

برگزاری مسابقه شعر و متون ادبی کوتاه با موضوع ویژه شعرا و اصحاب قلم

جانشین مدیر مسئول و سردبیر نشریه توسعه و عدالت گفت: مسابقه شعر و متون ادبی کوتاه با موضوع عاشورا ویژه شعرا و اصحاب قلم و اندیشه خلخال و کوثر برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه شعر و متون ادبی کوتاه با موضوع ویژه شعرا و اصحاب قلم

زعفر احد‌زاده در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: مهمترین رسالت این نشریه ایفای رسالت ذاتی و گام برداشتن در حوزه‌های مختلف است و در این میان پرداختن و در اولویت قرار دادن موضوعات و مباحث اعتقادی و دینی اهمیت فراوانی دارد.

وی یادآور شد: این نشریه با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های خلخال و کوثر، مسابقه شعر و متون ادبی کوتاه در ارتباط با نهضت عاشورایی امام حسین (ع) و یاران با وفایش برگزار می‌شود.

این  فعال فرهنگی افزود: جلیل جعفری بنه خلخال به عنوان مدیر مسئول و صاحب امتیاز نشریه توسعه و عدالت تاکید ویژه‌ای در راستای نقش‌آفرینی در مناسبت‌های مذهبی و ملی کشورمان دارد و در این راستا اولین حرکت نشریه با همراهی و همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال و کوثر اجرای این مسابقه خواهد بود که ویژه شعرا و صاحبان قلم و اندیشه خلخال و کوثر است که از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

احدزاده تصریح کرد: نتایج این همایش و مسابقه عاشورایی پس از داوری و قبل از اربعین سالار شهیدان اعلام خواهد شد و طی مراسمی از آثار و نفرات برتر تقدیر خواهد شد.

مدیر سابق خانه مطبوعات استان اردبیل ادامه داد: پس از این اقدام، نشریه حرکتی مشابه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر خواهد داشت که در موعد مقرر به اطلاع علاقمندان و همشهریان خواهد رسید.

وی در ارتباط با همایش تجلیل از مشاهیر و مفاخر خلخال و کوثر نیز گفت: این حرکت ارزشمند که از ماه‌ها پیش آغاز شده و با حمایت‌های کارساز و مفید امام جمعه خلخال، نماینده خلخال و کوثر، فرماندار تلاشگر و فرهنگ‌دوست خلخال و نیز مسئولان شهرستان و برخی علاقمندان، اقداماتی انجام یافته است و با اطلاع‌رسانی قبلی در خصوص زمان آن، تاریخ اجرا به اطلاع مردم خواهد رسید.

این فعال رسانه‌ای و فرهنگی در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: هر چند این مسابقه برای روز 30 مهر ماه سال جاری بدین منظور در نظر گرفته شده بود اما به دلایل مختلف زمان قطعی این همایش معلوم نبود و مجدداً از عموم علاقمندان برای همکاری با دبیرخانه همایش دعوت به همکاری می‌شود.

انتهای پیام/62004/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول