اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با عید غدیر خم صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقه «خلعت غدیر 2 » در امامزاده‌های شاخص کهگیلویه و بویراحمد

مسئول روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با عید غدیر خم مسابقه «خلعت غدیر 2» در امامزاده‌های شاخص استان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه «خلعت غدیر 2 » در امامزاده‌های شاخص کهگیلویه و بویراحمد

رامین چرومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در روز عید غدیر خم اشاره کرد و گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم، عید ولایت و امامت مسابقه بزرگ خطبه غدیر با عنوان «خلعت غدیر 2 » در استان برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: کتابچه این مسابقه از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در 500 هزار نسخه چاپ و در بقاع متبرکه و امامزادگان، مساجد و دانشگاه‌ها توزیع می‌شود.

چرومی با تاکید بر این‌که علاقه‌مندان برای دریافت این کتاب می‌توانند به اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یا دفاتر ادارات اوقاف شهرستان‌ها مراجعه کنند، گفت: هدف از این طرح نشر معارف دینی و ترویج فرهنگ غدیر است.

این مسئول شرکت برای عموم علاقه‌مندان بالای 12 سال را آزاد اعلام کرد و افزود: شرکت‌کنندگان تا 30 آبان ماه سال جاری فرصت دارند نسبت به تحویل پاسخ‌نامه به اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان و یا ادارات اوقاف شهرستان‌ها اقدام کنند.

وی به جوایز این مسابقه اشاره کرد و گفت: 14 کمک هزینه حج عمره، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، قلم گویای هوشمند قرآنی و هدایای ارزنده دیگر از جمله جوایز این مسابقه است.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: جواب سئوالات مسابقه باید حداکثر تا 30 آبان ارسال شود و نتایج 19 آذر ماه سال جاری از طریق معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/82011/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول