اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی:

40 هکتار از اراضی ملی در خوی به منابع طبیعی بازگردانده شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: 40 هکتار از اراضی اختلافی بین اشخاص و منابع طبیعی در خوی به منابع طبیعی بازگردانده شد.

40 هکتار از اراضی ملی در خوی به منابع طبیعی بازگردانده شد

علی پیرمرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بر اساس پی‌گیری‌های انجام شده و طرح موضوع در محاکم قضایی 40 هکتار از اراضی اختلافی بین اشخاص و منابع طبیعی در شهرستان خوی با صدور رای قاضی مربوطه این عرصه به منابع طبیعی بازگردانده شد.

وی ادامه داد: این پرونده یکی از مهم‌ترین پرونده‌های مطروحه در سال‌های اخیر بود و جا دارد از همه همکاران و قضات که در پی‌گیری موضوع و حراست از انفال اقدامات موثری را انجام داده‌اند تقدیر و تشکر کنم.

پیرمرادی با بیان اینکه ارزش تقریبی این عرصه بیش از 42 میلیارد تومان تخمین زده می‌شود که همکاران و مجموعه قضایی آذربایجان غربی کار بسیار مهمی را در راستای حفاظت از عرصه‌های ملی انجام داده‌اند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به عنوان تنها ارگان دولتی است که برای اراضی ملی و عرصه‌های منابع طبیعی اخذ سند کرده و مالکیت به نام دولت جمهوری اسلامی در خزانه ثبت می‌شود.

وی تشخیص اراضی ملی و تثبیت حاکمیت دولت بر این اراضی را یکی از وظایف مهم و اساسی اداره‌کل منابع طبیعی آذربایجان غربی عنوان کرد و یادآور شد: در این راستا تفکیک اراضی ملی و تثبیت مالکیت دولت بر انفال، بیش از 90 درصد از اراضی ملی آذربایجان غربی ممیزی شده و در حال حاضر نیز کارهای نهایی برای دریافت اسناد مالکیت اراضی در دست اقدام است.

انتهای پیام/61005/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول