اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی اعلام کرد

باز پس‌گیری 250 هکتار از اراضی ملی آذربایجان غربی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: شش ماه نخست سال جاری بیش از 250 هکتار از اراضی ملی آذربایجان غربی از متصرفین باز پس‌گیری شد.

باز پس‌گیری 250 هکتار از اراضی ملی آذربایجان غربی

علی پیرمرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در روند باز پس‌گیری اراضی ملی آذربایجان غربی دستگاه‌های مختلفی از جمله دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی، قضایی و سایر نهادها همکاری تنگاتنگ داشته‌اند.

وی افزود: مردم آذربایجان غربی با شماره تلفن (رایگان) 1504 یگان حفاظت اداره کل در صورت بروز هر گونه اتفاق در عرصه‌های منابع طبیعی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی را یاری کنند.

پیرمرادی با بیان اینکه شش ماه نخست سال جاری بیش از 250 هکتار از اراضی ملی آذربایجان غربی از متصرفین باز پس‌گیری شد، عنوان کرد: از این مقدار ، 100 هکتار در شاهین‌دژ، 59 هکتار در خوی و 92 هکتار نیز در شهرستان‌های مختلف باز پس‌گیری شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی یادآور شد: در حال حاضر در 17 شهرستان آذربایجان غربی ادارات حقوقی مستقر هستند و کار ارجاع پرونده‌های تخریب یا تصرف را به شدت پی‌گیری می‌کنند.

پیرمرادی اذعان داشت: با توجه به حجم گسترده عرصه‌های منابع طبیعی به طوری که بیش از 2 میلیون و 700 هزار هکتار بوده و لزوم گشت، مراقبت و حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی، موضوع نیروی انسانی یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در حفاظت است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده با جذب نیروهای جدید این موضوع در آینده نزدیک مرتفع خواهد شد.

وی یادآور شد: با توجه به گذشت زمان و کمبود نیروهای تخصصی در بخش امور حقوقی بعضی از پرونده‌ها ناخواسته دچار مرور زمان شده‌اند که با جلسه‌ای مبسوط در این خصوص مقرر شد از این پس چنین پرونده‌های که نیاز به پی‌گیری کارشناسان حقوقی دارد از طریق اداره کل پی‌گیری شده تا این گونه پرونده‌ها دچار مرور زمان نشوند.

انتهای پیام/61005/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول