اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج خواستار شد

ضرورت حفاظت از اکوسیستم بشار / حمایت مالی از صاحبان کارخانه‌های سنگ‌شکن

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با اشاره به اهمیت حفاظت از اکوسیستم رود بشار گفت: دولت برای جابجابی کارخانه‌های سنگ‌شکن از حریم این رودخانه از سرمایه‌گذاران این بخش حمایت کند.

ضرورت حفاظت از اکوسیستم بشار / حمایت مالی از صاحبان کارخانه‌های سنگ‌شکن

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جبار کیانی ظهر امروز در نشست ساماندهی کارخانه‌های سنگ‌شکن یاسوج با اشاره به پروسه تعطیلی کارخانه‌های شن و ماسه حاشیه رودخانه بشار اظهار داشت: از حدود یک سال پیش چندین کارخانه سنگ شکن حاشیه این رود به دلیل خساراتی که به اکوسیستم رود بشار وارد می‌کردند تعطیل شدند.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج اضافه کرد: در همین راست بخش خصوصی جلسات متعددی با استاندار سابق در این زمینه داشت تا کار انتقال این کارخانه‌ها به صورت اصولی انجام شود.

کیانی از عدم کار کارشناسی در زمینه انتقال این کارخانه ها به عنوان نقطه ضعف این طرح نام برد و اذعان داشت: همین مسئله باعث شد بخش خصوص در این زمینه متحمل خسارات زیادی شود.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با اشاره به اهمیت حفاظت از اکوسیستم رودخانه‌های استان ابراز داشت: ما نیز به این موضوع اعتقاد داریم و اصولا هر کاری در زمینه تولید صورت می‌گیرد باید معیارهای زیست محیطی در آن در نظر گرفته شود.

وی در ادامه از مهیا نبودن زیرساخت‌های اولیه در سایت جدید کارخانه‌های شن و ماسه در دلی بجک خبر داد و تصریح کرد: متاسفانه هیچ‌گونه مشوقی برای کارخانه‌داران در زمینه این جابجایی در نظر گرفته نشده است.

کیانی حمایت دولت از بخش خصوصی در این زمینه را ضروری دانست و بیان داشت: امیدواریم که از طریق صندوق توسعه ملی حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذاران بخش شن و ماسه صورت گیرد تا جلوی ضرر و زیان  سرمایه گذاران دراین بخش گرفته شود.

انتهای پیام/82008/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول