اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل:

دولت با تعامل بخش خصوصی می‌تواند گره‌های اقتصادی را باز کند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: دولت با تعامل بخش خصوصی می‌تواند گره‌های اقتصادی را باز کند.

دولت با تعامل بخش خصوصی می‌تواند گره‌های اقتصادی را باز کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین پیرموذن ظهر امروز در نشست ماهانه هیئت نمایندگان اتاق اردبیل اظهار داشت: رویکرد تعاملی دولت تدبیر و امید با بخش خصوصی مناسب است و ادامه این روند به نفع هر دو طرف خواهد بود.

وی تصریح کرد: امیدواریم روند رو به رشد مذاکرات و آغاز فضای گفت‌و گو بین کشورمان با دولت‌های غربی ادامه یابد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل با بیان اینکه دولت تدبیر و امید توانسته است فضای گفت‌و گو را تقویت کند، افزود: امیدواریم مذاکرات بعدی ژنو خروجی مناسب و موثری برای بخش خصوصی داشته باشد.

پیرموذن به اعمال تحریم‌های بین‌المللی علیه کشورمان اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم این تحریم‌های غیر‌منصفانه نیز برداشته شود.

این مسئول اظهار امیدواری کرد، آزادسازی پول‌های حاصل از فروش نفت کشورمان که در سال‌های اخیر بر اساس تحریم‌ها بلوکه شده است گامی مهم در جهت وضعیت برد - برد برای دیپلماسی کشورمان باشد.

قائم مقام شورای مرکزی خانه صنعت و معدن ایران حل مشکل سیستم «سوئیفت» بانکی را مهم برشمرد و تصریح کرد: در سایه دیپلماسی و ادامه مذاکرات امیدواریم ارتباطات مالی بین بانکی نیز پیگیری شود تا صادر‌کنندگان و فعالان بخش خصوصی نیز بتوانند در بازارهای جهانی حضوری پررنگ داشته باشند.

پیرموذن در بخش دیگری از سخنان خود به انتخاب استاندار جدید از سوی هیئت دولت اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه رویکرد دولت روحانی موضوع اقتصادی است امیدواریم از شایستگی‌های استاندار جدید در حوزه اشتغال و تولید نیز بهره ببریم.

وی با بر شمردن ویژگی‌های مجید خدابخش به نقش حمایتی بخش خصوصی در انتخاب استاندار جدید اشاره کرد و یادآور شد: بعضی از نمایندگان مجلس، مسئول دفتر رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و همچنین نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تلاش‌های مستمری در انتخاب و انتصاب مجید خدابخش به عنوان هشتمین استاندار اردبیل داشتند.

دبیر و سخنگوی شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی اردبیل با یادآوری رویکرد تعاملی دولت تدبیر و امید با بخش خصوصی گفت: شورای گفت‌و گو نیز در ادامه تفکرات اقتصادی دولت و توجه به بخش خصوصی قرار دارد به همین جهت هیئت نمایندگان اتاق اردبیل با ایده و نظرات خود حضور پررنگی در این جلسات داشته باشند چرا که شورای گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی تنها کار گروهی است که حضور فعال در عرصه تولید و اشتغال دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه حسن عرشی از پیشکسوتان تجاری، بازرگانی و عضو هیئت نمایندگان اتاق اردبیل نیز با اشاره به نقش رئیس اتاق اردبیل از حضور مستمر وی در رسانه‌های سراسری تقدیر کرد و ابراز داشت: حسین پیرموذن ویژگی‌های یک مدیر منظم و باهوش را داراست و تلاش‌های زیادی در جهت پویای تولید و صنعت استان اردبیل دارد و توانسته نماینده خوبی برای فعالان بخش خصوصی استان در سطح کشور باشد.

در ادامه این جلسه نایب رئیس اتاق اردبیل از سفر هیئت تجاری استان اردبیل به استان ارزروم و وان ترکیه گزارش داد و از امضای تفاهم‌نامه اعزام هیئت تجاری برای سرمایه گذاری مشترک و همچنین تهیه پیش زمینه خواهر‌خواندگی استان وان و اردبیل را از برنامه‌های این هیئت تجاری در ترکیه برشمرد.

انتهای پیام/62004/ذ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول