اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیم صدر جدول لیگ یک پول ندارد

تمرینات ایرانجوان بوشهر تعطیل شد/ مسئولان، به داد ایرانجوان برسید

امروز به دلیل مشکلات مالی ایرانجوان، تمرینات این تیم تعطیل و بازیکنان تمرین نکردند.

تمرینات ایرانجوان بوشهر تعطیل شد/ مسئولان، به داد ایرانجوان برسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، بازیکنان غیربومی دیروز اعلام کرده بودند به دلیل وجود مشکلات مالی تمرین نکرده و دنبال حق و حقوقشان هستند به همین دلیل تمرین امروز تعطیل شد و تحت شعاع مشکلات مالی قرار گرفت.

جعفرپورکبگانی مدیرعامل ایرانجوان ساعت 11 صبح در تمرین ایرانجوان حاضر می‌‌شود و بازیکنان اعلام می‌کنند حاضر به تمرین نیستیم و دلیل خود را وعد‌ه‌های پیاپی از سوی مسئولان عنوان کردند تا جایی که خسته شده و ادعا می‌کنند مگر می‌شود تیم صدر جدول مسئولان استان در پرداخت 150 میلیون تومان ناتوان باشند.

جعفر پورکبگانی سپس بازیکنان را جمع کرده و صحبت می‌کند و می‌گوید: می‌دانم حق دارید و زحمت کشیدید و حق شماست اما پول نداریم و مثل پدری می‌مانیم که برای پول تلاش می‌کنیم اما توانایی نداریم و کسی در استان فریادرس ما نیست.

مدیرعامل ایرانجوان اضافه کرد: جمشیدی مدیرکل ورزش و جوانان استان هم عنوان کرده بعد از نیم فصل رسیدگی می‌کند اما تا آن موقع دیر شده و مشکلی حل نمی‌شود.

غذا داریم اما پول نداریم/ شرمنده بازیکنان هستیم

مدیرعامل ایرانجوان بوشهر در گفت‌وگو به خبرنگار فارس گفت: شرمنده بازیکنان هستیم و حق دارند تمرین هم نکنند چه برسد به مسابقه.

پورکبگانی بیان کرد: برای رفتن به کرمانشاه پول بلیط هواپیما که هیچ، پول اتوبوس هم نیست.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر غذا داریم اما دندان نداریم، گفت: ما در استان نه نماینده‌ای نه مدیری داریم که به داد تیم جوان و صدرنشین لیگ یک برسد و مدافعی نداریم از حقمان دفاع کند در این سال‌ها با کمک دوستان تیم‌داری کردیم اما بیشتر نمی‌شود وعده داد.

وی گفت: در کدام استان تیم صدرنشین لیگ یک که سودای لیگ برتر دارد اینگونه تحقیر می‌شود نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی برای تیم می‌افتد.

بعد از این گفت‌وگو بازیکنان به اتفاق کادر فنی متشکل از غلام دلگرم سرمربی و همکارانش دور هم جمع شدند و مشغول صحبت کردن بودند اما تمرین تعطیل شد.

باید دید چه عاقبتی در انتظار تیم بوشهری صدر جدول لیگ یک است و کمتر از چهار روز دیگر باید راهی کرمانشاه شود در حالی که مسیر بوشهر کرمانشاه حدود 17 ساعت است.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول